wtorek, 4 stycznia 2011

Confessions of a Shopaholic

Codziennie na nowo uświadamiam sobie fakt, że staję się zakupoholiczką. Zwłaszcza teraz przy nadmiarze wolnego czasu, przeglądanie wielu blogów i kanałów na YT jak zwykle owocuje nadmiarem pomysłów w mej głowie :P
 Myślę, o wielu rzeczach w które chciałabym się zaopatrzyc m.in. o jakiejś ładnej koszuli z delikatnego materiału. Co do koloru nie jestem pewna na pewno jakiś beż lub czerń ale nie wiadomo co się trafi. Kilka pozycji z sieci:

Wszystkie zdjęcia - www.zara.com

Ostatnio nabyłam pudrową tuniczkę w KappAhl ale po namyśle chyba ją oddam bo jakoś wyglądam jak w nocnej koszuli :P
Parę kosmetyków, którym muszę się przyjrzec (nabyc ?:D)
 http://www.e-zikoapteka.pl/
 Suchy szampon z Klorane. 
Słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii. Podobno faktycznie odświeża fryzurę i unosi (!) włosy u nasady. A wiadomo, że czasami wypadki chodzą po ludziach :D i takie szybkie odświeżenie byłoby super rozwiązaniem. Aczkolwiek DORAŹNYM.

http://www.esteelauder.fr/
 Pomadka Estee Lauder, kolor Vanilla Truffle 
Wciąż szukam najlepszej pomadki która dałaby efekt "nude" i nie tracę wiary, że kiedyś mi się uda ;) Ta konkretna zabiła mnie ceną ale liczę, że może uda mi się ją upolowac na allegro. Poleciła ją jedna z dziewczyn na YT, a później trochę poczytałam i podobno jest świetna. Będę szukac :P

http://www.vitalya.fr/
 Balsam La Roche-Posay do skóry suchej i bardzo suchej. 
Przydałaby się jeszcze jakaś paletka cieni ale te które chciałabym miec strach nawet pokazywac światu przez ich cenę niestety :P Może kiedyś ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz