czwartek, 27 stycznia 2011

O wszystkim po trochu

Za dwa dni kolejne egzaminy a ja dalej nic nie umiem... kiepsko! Na dodatek miejsca na przenocowanie brak więc chyba trzeba będzie wracac do domu i jechac w niedzielę na nowo. O zgrozo... Czarno to widzę...

* * *
Korzystając z okazji chciałam się jeszcze pochwalic dwoma wisiorkami/perełkami na szyję - pierwszymi moimi diy :) 




Pierwsze z nich :D Wykonane z jakiś perełek, starego łańcuszka i kawałku czarnej tasiemki. Chyba nawet całkiem nienajgorzej się prezentuje ? ;)



Otóż i drugi :) Jakiś stary łańcuszek i kolczyk :D

I jak? :D

Dziś dodatkowo przyszedł mój wyczekany podkład! 

http://www.revlon.com/

Bardzo podoba mi się to jaki daje efekt. Krycie i mat bez maski - tak bym to określiła :) Jak narazie 8h przeżył bez szwanku ciekawe jak spisze się cały dzień :) Ja mam wersję do skóry normalnej i suchej w odcieniu Buff. Bardzo jasny ale akurat do mnie pasuje :) Polecam ;)

2 komentarze:

  1. Biibi niedlugo przybede - mam nadzieje ze i mi i Tobie sie humory poprawia przy butelce Cin Cina i paluszkach junior i moze slimie waniliwoym;> buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. It is in point of fact a nice and useful piесe
    of info. ӏ am satisfied that you shared this helpful іnfo ωith us.
    Please κеep us informed lіke this.

    Тhanks for shaгing.

    Fеel free tο viѕit my wеbsite .
    .. kwejk

    OdpowiedzUsuń