poniedziałek, 3 stycznia 2011

Początek !

Początek nieco spóźniony. 
Blog ma byc formą wprowadzenia w życie pewnych postanowień noworocznych m.in. większej systematyczności. Oczywiście jak to ja, musiałam najpierw kilka dni myślec nad super orygialną nazwą, która w rezultacie okazała się najbanalniejszą z banalnych. 

Tak oto notka, która miała zawisnąc w wirtualnej przestrzeni pierwszego stycznia, ukazała się dopiero trzeciego. Ale nie ma tego złego ! Trzeba byc oryginialnym i wyróżniac się z tłumu, toteż moje postanowienia nie znikną może w gąszczu innych. A zresztą... kogo to obchodzi? ;) Czas się zmienic ! Czas na rewolucję ! Bardzo jestem ciekawa co mi z tego wyjdzie i jaka będzie moja reakcja czytając to za rok. Trzymam kciuki za samą siebie. No !

Przy okazji, gdyby ktoś tu zajrzał: szczęśliwego nowego roku! ;) 

1 komentarz:

  1. Witam w blogosferze :) Powodzenia w prowadzeniu zapisków życzę :)

    OdpowiedzUsuń