poniedziałek, 30 stycznia 2012

And all I can taste is this moment And all I can breathe is your life

Za nami cudowny weekend w Trójmieście! Postanowiliśmy wykorzystać obecną aurę na mały spacer po Sopockim molo. Mróz chciał nami zawładnąć lecz dzielnie stawialiśmy mu czoła:)

Skoro już jestem przy aktualnej pogodzie - nie wyobrażam sobie przetrwania takich temperatur bez najcieplejszych butów świata! Mowa tu oczywiście o śniegowcach - UGG. Moje kupiłam dość okazyjnie przez internet i zdecydowanie mogę powiedzieć, że jest to jeden z najlepszych zakupów ostatnich miesięcy ! Tego typu buciki mają szerokie grono zarówno zwolenników jak i przeciwników - ja zdecydowanie zaliczam się do tej pierwszej grupy. Moje stopy są mi za to niesamowicie wdzięczne ! ;)

Jednym z bardziej trafnych zakupów okazała się także (całkiem niechcący) bluza z Bershki. Jest bardzo ciepła, wygodna i pasuje niemal do wszystkiego! :-)

Zdjęcie jest jakie jest, niestety temperatury minusowe nie sprzyjają zdjęciom bez kurtki :-)





 Nauka latania idzie mi coraz lepiej ;-)
Kurtka - Orsay
Spodnie - H&M
Torba - New Look
Butki - Ugg

Bonusowo zdjęcia zimowego molo w Sopocie:) Uwielbiam to miejsce o każdej porze roku! 

7 komentarzy:

  1. Pancerzyki zimowe dały rade na srogi mróz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładnie, a to zdjęcie Twojej buźki z bliska jest mega, jesteś mega śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko :D Ale wydaje mi się, że aż tak w Sopocie nie wiało jak u nas na osiedlu dzisiaj :D Normalnie zdzierało skórę z twarzy! Brr!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne widoki :>
    Czapkę uszatkę love! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wygląd bloga, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń