sobota, 21 stycznia 2012

Mój pierwszy raz !

Były inspiracje - czas na stylizację ! Dziś po raz pierwszy mam zamiar przedstawić Wam moją własną interpretację obecnych trendów w modzie. Zastanawiałam się co zaprezentować jako pierwsze - wybór padł na czerwone spodnie rurki. Mocny akcent na dobry początek ;-) Większość ubrań w mojej szafie to rzeczy z sieciówek, kupione na wyprzedażach, zdobyte na szafie, allegro czy w lumpeksie. Jestem zdecydowaną zwolenniczką teorii, że można dobrze się ubrać nie wydając przy tym fortuny.

Jak już wcześniej wspomniałam, dzisiejszy strój bazuje na czerwonych rurkach (H&M - 39,90zł). Jako, że na co dzień mam zbyt wiele "biegania po mieście", a do pracy na 12h stawiam na maksimum wygody - dziś postanowiłam ubrać moje ukochane botki z New Look. Buty są z imitacji zamszu na dość wysokim obcasie - prezent od Mikołaja :-) Oliwkowa koszula kupiona na tegorocznej wyprzedaży w Pull&Bear (29,90zł) wg mnie idealnie tutaj pasowała, a biżuteria w złotym kolorze jeszcze lepiej dopełniła całości.





Ciężko było rozstać się z moimi ocieplaczami, ale czego się nie robi... ;-) P. stwierdził, że wariatka ze mnie ;)


Cóż... niektóre zdjęcia zdecydowanie wymagały twarzowej cenzury :D





Czerwone rurki, Płaszczyk, Komin, Pierścionek - H&M
Koszula - Pull&Bear
Botki - New Look
Torebka, Zegarek - allegro
Naszyjnik - Stradivarius

Na koniec całusy dla kochanego fotografa, oraz zdjęcie z serii "nie rób zdjęcia, samochód jedzie !"



Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego weekendu ! :-)

6 komentarzy:

  1. Jak na debiutancką stylizację- mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się bardzo podoba..znowu zaczynam myśleć nad czerwonymi jeansami...;]
    blueeyes

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Karolcia, ale twarzy nie cenzuruj, błagam, za ładną ją masz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha jakbym widziała siebie jak mój maż robi mi fotki, na większości jestem pokrzywiona, bo coś do niego mówię :D
    fajny zestaw i mogę jedynie pozazdrościć tak długich zgrabnych nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniutką jesteś! :) A zestaw bardzo mi się podoba, zwłaszcza torba i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń