piątek, 27 stycznia 2012

Wieczorową porą...

Zimowa pora zdecydowanie nie sprzyja robieniu zdjęć po godzinie 16:00... Tak czy inaczej starałam się w miarę możliwości uchwycić to, co miałam na sobie dziś wieczorem - udaliśmy się (ja i mój fotograf ;)*) do Herbaciarni w Słupskim Spichlerzu na... wieczór gier planszowych!
Oczywiście w chińczyka ze mną nie ma szans! ;-)

PS: Jak wam się podoba nowy wygląd bloga? Nagłówek powstał dziś z tego właśnie zdjęcia :-)




Wspominałam już, że uwielbiam buszować po lumpeksach? Niekiedy można w nich natrafić na prawdziwe perełki, jak choćby plisowaną mini spódniczkę, którą miałam na sobie dziś. Jest naprawdę świetna, a jej największą zaletą jest to, że kosztowała niecałe 3zł ;-)

Sweter - VILA
Koszulka - House
Spódniczka - Lumpeks
Torba - Atmosphere
Bransoletka - KappAhl

 Po raz kolejny gorąco polecam herbatkę Rooibos pomarańcza z pistacjami. Pachnie piernkiem i jest przepyszna!


7 komentarzy:

  1. Wygląd bardzo przyjemny ;). Jeszcze się odegram ;)*

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolcia wygląd nagłówka od razu cieszy oko po wejściu na Bloga :)
    ależ się poświęciłaś do tego zdjęcia w sweterku na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek może być, tylko ja np. na moim wielkim monitorze mam dużo białego miejsca po bokach i tak, no niezbyt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudziłam się wczoraj pół dnia i w dalszym ciągu nie wiem jak sprawić aby był on wyśrodkowany :(

      Usuń
  4. Nie widziałam starego wyglądu, ale obecny jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny outfit, bardzo ładna bransoleta :)
    PS. Przy okazji dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja lubię Twoje buuuty <3 szkoda, że nie były dla mnie dobre ;( co do wyglądu bloga, całkiem fajny, chociaż wolę inne Twoje zdjęcia ;) a lumpeksy - wiadomo :D
    blueeyes

    OdpowiedzUsuń