środa, 8 lutego 2012

Baby It's Cold Outside...

...dwudziestostopniowe mrozy nie zachęcają do wynurzania nosa z domu ani do robienia czegokolwiek. Korzystając jednak z okazji, że dziś pogoda i temperatura były zdecydowanie łaskawsze (-5stopni - prawie lato!), postanowiłam zrezygnować na chwilę z grubych wełnianych golfów.  Niedawno stałam się szczęśliwą posiadaczką pięknej koszuli z nieco dłuższym tyłem i to ona gra pierwsze skrzypce w dzisiejszym zestawie. Mimo wszystko jednak nie obyło się bez ubioru na cebulkę :-)





Naprawdę nie wiem o co chodzi w tym zdjęciu - jakaś forma medytacji czy co ? ;-) 

Koszula - Sisters Point
Sweterek - New Yorker
Spódniczka - Cubus
Buty - House
Torba - Zara

27 komentarzy:

  1. Jak na Ciebie patrze to na zewnątrz mrozy mi nie straszne ;)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula jest przepiękna! Wiedziałam, że będzie ci pasować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, to chyba jak z Tobą chodzę to takie perełki znajduję bo samej już mi tak nie idzie ;-) :-*

      Usuń
    2. Szkoda, że to zadziałało tylko w jedna stronę ;) Liczę na rewanż ;P

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że będzie i to niebawem! :-)

      Usuń
    4. Teraz sobie nie daruję, że miałam tę torbę w ręce ;))) Ale wolałam nie ryzykowac utraty dobrej koleżanki dla torby z Zary ;D heheh buźka ;*

      Usuń
    5. Hahaha :D No jeszcze skończyłoby się jakims rozlewem krwi :D Ewentualnie płaczem w poduszkę w domu :P hehehe Buziaki :*

      Usuń
  3. swietna koszula, zazdroszcze, grrr:P

    OdpowiedzUsuń
  4. super koszula :D ejj, torba, buty i koszula to wszystko z lumpa? :O mega szok, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula nie z lumpa ale kupiona okazyjnie w outlecie :-)

      Usuń
  5. Podobają mi się koszula i buty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam połączenie brązu (karmelu) i czerni - świetna stylizacja!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylowo moja droga :]
    Jesteś po prostu natural born model!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź bo policzki mi spłoną! :D Dziękuję:*

      Usuń
  8. Świetna koszula! Marzę o takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :) Koszula jest super!
    Zapraszam do siebie http://stylenatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku jaka cudowna koszula!od dawna takiej szukam - idealna do czerwonych spodni ;) Oh... oddaj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Farbujesz włosy?:) jeśli tak, podziel się jaką farbą i kolorkiem, bo masz przepiękny odcień na włosach.
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbuję Castingiem z Loreala - Miodowy Karmel :-) Dziękuję za miłe słowa :))

      Usuń
  12. Do you mind іf Ι quοte a few of your ρosts
    as lоng as I provіde cгedіt and sources
    baсk to your weblοg? My ωеbsitе is іn the exact same niche aѕ уours anԁ mу ѵisіtoгs would гeally bеnеfit from
    ѕomе οf thе infοrmatіon you prοvide hеrе.
    Please let me κnoω іf thіs ok ωith yοu.
    Thanks!

    Ϲheck out my blog post Babydeken

    OdpowiedzUsuń