wtorek, 14 lutego 2012

I dare you to let me be your, your one and only!

      Witajcie w ten znienawidzony przez wielu dzień -Walentynki! Szczerze mówiąc nie wiem czemu dookoła tyle złorzeczeń i narzekań? Oczywiście, że miłość okazujemy sobie na codzień, jednak dlaczego pozbawiać się okazji do miłego spędzania wieczoru we dwoje? :-)
(Osobiście zamierzam zmusić mojego lubego do obejrzenia ze mną od początku do końca jakiegoś typowego romansidła - spanie zabronione! ;-))

Przedstawiam Wam strój jaki wybrałam na dzisiejszy wieczór. Enjoy!







Sukienka - H&M
Buty - Stradivarius
Zegarek - Allegro

Życzę wszystkim udanego wieczoru i sama uciekam świętować :-)
Pozdrawiam!

30 komentarzy:

  1. ja mojego kochanego zmuszam do obejrzenia ze mną Śniadania u Tiffanyego :)
    ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolcia, wyglądasz jak śliczna Walentynka :)
    chciałam zobaczyć buty jak wyglądają na stopach i właąnie widzę
    i powiem, że wyglądają chyba lepiej niż myślałam
    Miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karola, wyglądasz prześlicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to będziesz zdecydowanie najpiękniejszą Walentynką ;)

    -- Zjawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Karola, sama bym Cię schrupła, gdyby ni eten mój heteroseksualizm :P

    OdpowiedzUsuń
  6. cuudownie wyglądasz!
    a sukienka i naszyjnik piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna, piękna, piękna i jeszcze raz piękna :)
    sukienka jest cudowna :)!

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam za tak miłe komentarze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć, chciałabym Cię zaprosić do rozdania, które aktualnie trwa na moim blogu :)

    http://przystankowa-ballada.blogspot.com

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja Walentynka ;))))))))))*.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz! są jeszcze te kiecki w H&M? bo mam czarną, ale czerwoną też chcę :D i widzę nowe butki ;> bardzo elegancko się prezentują :)
    PS. na tym środkowym zdjęciu co są 3 w jednym rzędzie wyglądasz mega chudo! weź przemyśl tę dietę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie gdzieś jeszcze są ale musiałabyś polować na XS a te chyba najprędzej zeszły więc trzeba szukać :/ One są w sklepach już jakoś od końca sierpnia w dziale Basic.
      Wcale nie wyglądam chudo:P Chciałabym :D ale dzięki :*

      Usuń
  12. Po prostu pięknie! :) Idealny zestaw na walentynki, ale w sumie ta sukienka pasuje na każdą okazje. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe zestawienie :). Tak, fajnie zobaczyć dobrze ubraną kobietę na ulicy :). Niech będzie was więcej!

    Tomek
    zapisali.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. zegarek z allegro... cenna informacja, na pewno kazdy chcialby taki miec...
    w jakim celu tytuły postów piszesz po ang?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w jakim celu Twój komentarz? :-)
      Tytuły postów to fragmenty lubianych przeze mnie piosenek i to raczej moja sprawa jak opisuję moje notki.
      Co do zegarka to kilka osób pytało mnie o niego więc postanowiłam go przedstawić bliżej - mam nadzieję, że to nie problem?:>
      Pozdrawiam ;-)

      Usuń
    2. W jakim celu wypisujesz komentarze jako osoba Aninomowa?
      Ujawnij się Anonimie i wtedy wyrażaj swoje zdanie.

      Usuń
  15. O rajuśku... ale Ty jesteś fotogeniczna. Pięknie Ci w tej sukience :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. łady kolor sukienki!
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna sukienka! :)

    PS. Obserwuję! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. W czerwonym jeszcze Cię chyba nie widziałam, ale cała Twoja postać nabiera innego charakteru, włącznie z włosami które mienią się na złoto-czerwono-brązowo. Eh piękne walentynki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna sukienka!! w ogóle cała stylizacja mega :D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestaw:) mega sexy:)

    przypadkiem się tu znalazłam i nie żałuję:)
    powodzenia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń