niedziela, 12 lutego 2012

When I opened up my eyes today, felt the sun shining on my face...

Ostatnio coraz częściej moje weekendy składają się wyłącznie z jednego dnia co zazwyczaj skutkuje mnóstwem zajęć i wrażeń skumulowanych w 24 godzinach;-) Tak też było wczoraj, jednak korzystając z pięknej pogody, postanowiłam znaleźć chwilę na zrobienie kilku zdjęć.

Mimo cudownego słońca temperatura wciąż utrzymuje się na minusie co skutecznie odstrasza do pozowania bez okrycia wierzchniego:-)



Czy wy tak jak ja też nie możecie doczekać się wiosny? Powoli kompletuję już lższejszą garderobę na te piękne cieplejsze miesiące (niebawem osobna notka na ten temat) - wczoraj tupnęłam nogą i na przekór zimie i ubrałam śliczny sweterek w miętowym kolorze.
Swoją drogą kamizelka ze sztucznego futerka to mój osobisty tegoroczny hit. Nie wiem co bym bez niej zrobiła ;-)

Kurtka - Orsay
Spodnie, okulary - H&M
Kamizelka - Stradivarius
Sweterek - Gina Tricot  (lumpeks) wczoraj widziałam bardzo podobne w Mango za 49zł ;-)
Buty - New Look
Torba - Zara

11 komentarzy:

  1. Nie tylko z powodu temperatury, ale też po protestach fotografa ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, protesty były bardzo zdecydowane :-P :)

      Usuń
  2. cuuuuuuuuuuuuuuuuuudownie!!!! świetna stylizacja :)

    pięknie wyglądasz :)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się wręcz modlę o wiosnę !:)
    fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w końcu tę wiosnę przywołamy :-)
      Dzięki:)

      Usuń
  4. Moim hitem tej zimy również jest futerkowa kamizelka!
    PS. wykreślam dni w kalendarzy do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby jeszcze ta kalendarzowa wiosna miała pokrycie z rzeczywistą :-)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podobają te zdjęcia (brawa dla fotografa ;-)) a Ty masz tak niesamowite wyczucie mody i stylu (ehh.... :-)) że słów mi brakuje. Szkoda, że tak daleko do CIebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu coś takiego o zdjęciach przeczytać od Ciebie to nie byle co! :D Dziękuję :* W ogóle za miłe słowa :-) Ja też żałuje, że tak daleko do Was ! ;-))

      Usuń
  6. Śliczny masz uśmiech! Zestaw bardzo ładny, a mnie ciężko przekonać do takich kurtek :)

    OdpowiedzUsuń