sobota, 10 marca 2012

Cheers to the freakin' weekend!

Witajcie!

Dzisiejszy wpis jest wynikiem spontanicznych fotek zrobionych przez moje przyjaciółki podczas wczorajszej imprezy. Nic nie było zaplanowane ani tym bardziej przemyślane ale efekty są całkiem niezłe więc postanowiłam się nimi z Wami podzielić :-)





 Spodnie - Bershka
Bluzka - H&M
Naszyjnik, Buty - Stradivarius
Bransoleta - KappAhl
Pasek - lumpeks
Mam nadzieję, że te nieco chaotyczne fotki jednak Wam się podobają.

Tymczasem wracam do celebrowania mojej leniwej soboty i korzystając z okazji życzę Wam przyjemnego weekendu!


14 komentarzy:

  1. Świetne są te buty!! Szkoda, ze ja z moją szeroką stopą nie mogę takich nosić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje buty są śliczne - świetny imprezowy look, w sam raz na domówkę u znajomych ;) Spontaniczne foty są całkiem fajne. :)

    Pozdrawiam,
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny naszyjnik:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądasz :) świetne buty :)
    http://souloffashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. naszyjnik i buty fajne ;] foty spontaniczne zawsze sa najlepsze.

    zapraszam do nas www.fancyicon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. taaak... buty <3 imprezka była bardzo udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ah te buty ;) no to teraz mamy problem :P I co my biedne z nimi zrobimy? ;)
    Nie pozostaje nam nic innego jak nosić i nie patrzec na innych :D

    OdpowiedzUsuń