poniedziałek, 26 marca 2012

Kraków! - część I


Witajcie!

Jak Wam minął weekend? Mój zdecydowanie trwał za krótko mimo, że zaczął się już w czwartek ;-)

Kraków mnie totalnie oczarował! Mam nadzieję, że prędko tam wrócę bo to miasto ma w sobie to "coś" co sprawia, że nie jest tylko adresem, miejscem na mapie. Zdecydowanie poczułam magię tego miejsca i już nie mogę się doczekać kiedy ponownie je odwiedzę.

Dziś wobec tego nie mam dla Was typowej notki  ze stylizacją, a małą fotorelację z Grodu Kraka :-)
(Zdjęć jest tak dużo, że nawet po selekcji zdecydowałam się podzielić je na dwie części.
A zatem dzisiaj pierwszy wieczór, oraz drugi dzień pobytu. Mam nadzieję, że zdołałam choć w minimalnym stopniu oddać klimat Krakowa :-)



































Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają i już teraz zapraszam na ich kolejną porcję za kilka dni.

Zapraszam też na mojego facebooka :-)

Udanego tygodnia!

18 komentarzy:

  1. Niezapomniane kilkadziesiąt godzin oderwania od rzeczywistości. Z pewnością tam będziemy wracać ;-)))*.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, śliczne, śliczne zdjecia! Nie lubię zdjęć z Kraka, bo zazwyczaj są sztampowe, ale te mają klimat, pomysł i Ciebei ładną. Naprawdę super. Obserwuję!

    Lona z bloga Bless the Mess
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Fajnie, że tak przypadły Ci do gustu moje fotki :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia! :D Ja jak pierwszy raz w życiu stanęłam w nocy na rynku w Krk to zamarzyłam sobie, że wrócę tu z facetem jak go będę mieć i co? Wróciłam i to z facetem z małopolski haha :D marzenia pomyślane na rynku się spełniają! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czegoś mi tego wcześniej nie mówiła? Pomyślałabym życzenie! :P Następnym razem tak zrobię :))

      Usuń
    2. Przynajmniej masz po co tam wrócić! :D

      Usuń
  4. świetne zdjęcia! i fajnie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z Tobą - Kraków jest pięknym miastem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! Bardzo ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolcia - cudnie, cudnie i jeszcze raz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne zdjecia!:) ohh marzy mi się wyjazd na pare dni do krk z moją miłością :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana zostaw u mnie adres maila pod konkursem bo jest idealnie w Twoim stylu ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :) Też chciałabym kiedyś spędzić kilka dni w Krk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. klimat Krk oddany :) zazdroszczę wypadu :)

    OdpowiedzUsuń