poniedziałek, 5 marca 2012

Zieleń na niedzielę

Witajcie!
Jak nastroje po weekendzie? Ja niesamowicie naładowałam swoje akumulatory. Weekend miałam niezwykle udany, a piękna pogoda dodatkowo nastrajała pozytywnie :-) Wczoraj z okazji cudownej, słonecznej niedzieli i wręcz wiosennej temperatury (która niestety już dziś odeszła w zapomnienie), postanowiłam uwiecznić dla Was mój strój.


Klasyczny trencz jest nieodłącznym elementem wiosennej garderoby i na ten temat nie ma sensu się rozpisywać ani nikogo do tego specjalnie przekonywać. "Gwoździem programu" była wczoraj zielona marynarka, która wg mnie wspaniale ożywiła i rozweseliła cały zestaw.









Płaszcz - Atmosphere
Marynarka - ECHO
Bluzka - H&M
Spódniczka - Amisu
Pierścionek - H&M
Torebka - Allegro
Buty - czasnabuty.pl
Okulary - Reserved


Podoba Wam się ? :-)
Życzę wszystkim udanego tygodnia!
Pozdrawiam

18 komentarzy:

  1. boski płaszczyk , śliczna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle wszystko idealnie dopasowane!!
    U mnie niestety wczorajsza temperatura nie zachęcała, ale za to słońce się pojawiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna marynarka nawet ;) pachnie wiosną

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi się bluzka :) ja jakos nie umiem znaleźć idealnej dla mnie mgiełki, we wszystkich czuję się jak w worku (nie przepadamm za luźną górą, do tego zapiętą pod szyję...ale u innych bardzo mi się podobają :( )

    OdpowiedzUsuń
  5. Karola ty masz chyba szafę bez dna. ;) Koszula <3 zakochałam się w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest świetnie ;) az szkoda chowac taka cudną stylizacje pod płaszczem (które też jest uroczy ;))

    Pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wiosennie widzę :) W końcu mamy pogodę na "cieplejsze" ubrania! ZAPRASZAM DO MNIE :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram - szafa bez dna!
    Cudownie moja Kochana Cudownie - Olunia:*

    OdpowiedzUsuń
  9. na zdjęciach, wydajesz się bardzo wysoka, ile masz cm wzrostu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny płaszczyk i śliczna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś taka urocza! bardzo podobają mi się Twoje stylizacje, a zwłaszcza ten płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń