niedziela, 18 marca 2012

You got me, smiling all the time...

Witajcie! 
Trzeba przyznać, że pogoda rozpieszcza nas w ten weekend. Nie do wiary, że wczoraj temperatura sięgała niemal 20 stopni! Nic tak nie nastraja do słonecznych stylizacji jak typowo wiosenna pogoda :-)

Przedstawiam Wam mój wczorajszy strój. Morela + cytrynka ? Przekonują Was pastele w wersji total look? Mnie tak!












 Marynarka - Zara
Bluzka - Zara (lumpeks)
Spodnie - H&M
Baleriny - Mohito
Torba, Okulary - Reserved
Pierścionek - Orsay

Życzę Wam pięknej i słonecznej niedzieli ! :-)


34 komentarze:

  1. Piękna kolorystyka! :) Masz boską marynarkę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Same pastele mnie nie przekonują.. ale w Twoich zestawieniach - zdecydowanie tak! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna kolorystyka, ja jakoś za pastelami na sobie nie przepadam ale na kimś bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sama nie zdecydowałabym się połączyć tych wszystkich kolorów ze sobą, ale Ty wyglądasz naprawdę dobrze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się Twój strój, super kolory :) świetne spodnie i dodatki :) bardzo wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem beż zepsuł efekt, ale spodnie i marynarka są absolutnie mistrzowskie <3 :))

    pozdrawiam, vavava-broom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz na myśli torbę to szczerze mówiąc mnie też ona nie do końca pasowała, niestety nie mam innej w jasnym kolorze. Właśnie się za jakąś rozglądam :-)

      Usuń
  7. spodnie <3
    świetnyyy zestaww :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny zestaw :) boskie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmmm wiosenny przepiękny outfit:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudna marynarka!!:) w ogóle całość - super zestawienie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. prześlicznie wyglądasz, ta bluzka jest fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Na dniach wpis o Waszej stronie :-)

      Usuń
  12. ślicznie wyglądasz ! świetny zestaw !! zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zarówno morela jak i cytrynka są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely colours in this outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Marynarka wygląda na tobie obłędnie! To był dobry zakup :)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. super ;)

    zapraszam do siebie: nudelips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. widzę że u Ciebie pastele również rządzą:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. super kolory i polaczenie! Wygladasz przeslicznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. jak pieknie! aż westchnęłam gdy zobaczyłam te zdjęcia! zafascynowało mnie nie tlyko połączenie kolorów, ale gra faktur :P

    Bosko wygladasz ;)

    Ściskam i całuje:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuję :D Fajnie, że tak Ci się spodobało :-))

      Usuń
  20. żakiet śliczny, ja na razie kupiłam koralowy, ale już myślę nad następnym !

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Wam wszystkim za tak miłe komentarze!

    OdpowiedzUsuń