niedziela, 4 marca 2012

Zakupy na wiosnę

W poprzednim wpisie przedstawiłam po krótce najciekawsze wg mnie trendy na wiosnę - lato 2012. Dziś prezentuję Wam moje zakupy i zdobycze z ostatnich dwóch miesięcy (tak - od nowego roku kompletuję wiosenną garderobę - choroba? ;-)). Większość tych rzeczy trafiły mi się wyjątkowo okazyjnie na wyprzedażach, promocjach, w lumpeksie, allegro.

Dwie rzeczy (marynarka i baleriny) na tyle mnie urzekły, że nie mogłam czekać do letnich wyprzedaży (pewnie i tak by do nich nie dotrwały) i zdecydowałam się na ich zakup w regularnej cenie - jednak ani trochę nie żałuję swojego wyboru ;-) 

Do rzeczy !



Marynarka - Zara



Koszula - H&M



Baleriny - Mohito


Miętowe czółenka - Atmosphere


Pasek - H&M



Zbiór łupów lumpeksowych - Zara, Dorothy Perkins, Antoni&Alison in Department Store, Lindex



Kołnierzyki - Butik, H&M


Rurki
Kanarkowe - H&M
Kremowe - Bershka

A Wy? Gotowi na wiosnę? :-)
Przyjemnej niedzieli!

20 komentarzy:

  1. Wszystko bardzo mi się podoba! Jestem zachwycona tymi balerinkami z Mohito <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja także jestem nimi zachwycona! :-)

      Usuń
  2. balerinki cudne!:)
    I te rurki kanarkowe!:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pierwsze 3 rzeczy, idealne na wiosnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne wiosenne zakupy. Identyczne,mietowe szpileczki mam w swojej szafie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak Ci się sprawują? Ja jeszcze w nich nie chodziłam dłużej niż kilka minut po mieszkaniu ale wydają mi się bardzo wygodne nawet na dłuższe dystanse?:)

      Usuń
  5. świetne zdobycze ! ;))

    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja jeszcze nic nie mam na nadchodzacy sezon ^^ miętowe czułenka są piękne! oby były wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. marynarka, lumpeksowe łupy i rurki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie są fantastyczne :) I miętowe czółenka!! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! wszystko mi się podoba! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ojeej ! jakie cudenka <3
    najchetniej wszystko bym od Cb zabralaaa ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. w którym h&mie dorwałaś tą koszulę?

    OdpowiedzUsuń
  12. Karola poszalałaś na maksa, super zakupy :) teraz tylko czekać na odlotowe wiosenne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle tutaj pięknych rzeczy, że kipię z zazdrości ;) Balerinki i czółenka są MEGA! Koszula jest genialna. Gratuluję zdobyczy :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Same ładne rzeczy, ale najpiękniejsza jest marynarka i balerinki :))

    OdpowiedzUsuń
  15. twoj lup z lumpeksu bardzo fajny :) reszta troche oklepana, nic specjalnego..

    OdpowiedzUsuń