poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Hey Girl

Hej ho, do pracy (po weekendzie) by się szło! ;-)

 
  
Weekend spedziłam w trójmieście i kolejny raz doszłam do wniosku, że zdecydowanie będzie mi brakowało Gdańska i Sopotu kiedy już skończę studia i skończą się tym samym preteksty do częstych wyjazdów ;-) Co nie znaczy, że całkowicie z nich zrezygnuję, w żadnym wypadku ;-)


Przy okazji spaceru po Parku Oliwskim, zrobiłam dla Was kilka zdjęć tego co miałam na sobie. 
Ostatnio coraz częściej słyszę, że "conversy to mój absolutny must have!". Cóż, jak już kiedyś pisałam, jestem  zdecydowaną fanką trampek aczkolwiek nie noszę ich na tyle często aby inwestować w nie większą ilość pieniędzy (być może kiedyś). 
W związku z tym , to co przede wszystkim chcę Wam przedstawić, to moje kanarkowe trampeczki prosto z lumpka. Zapłaciłam za nie całe 8zł  i uważam, że prezentują się świetnie! Jakże się ucieszyłam kiedy na  półeczce ujrzałam te oto cudaki. Przy mojej częstotliwości noszenia tego typu obuwia, z powodzeniem zastąpią mi klasyczne Conversy i myślę, że prezentują się równie nieźle :-)


Mam na nie wiele pomysłów, jednak tego dnia postawiłam na połączeniu ich ze spodniami w delikatnym kolorze lodów miętowych i neonowo żółtej koszulki. Do tego ciemniejsze akcenty w postaci znanej Wam już kurtki i torby stworzyło wg mnie całkiem ciekawką słodko-gorzką (a może raczej słodko-kwaśno-gorzką?) kombinację.


Zdjęcie pod tytułem: Jak mam się ustawić?! To może teraz machnę włosami? :D








 Spodnie, koszulka - H&M
Kurtka - Atmosphere
Trampki - lumpeks
Torba - Zara
Okulary - New Look 
Pierścionki - H&M + DIY



Jak Wam się podoba? :-)


26 komentarzy:

  1. Ja jestem duza fanka zoltego w tym sezonie. Nawet moje druhny beda w zoltych sukienkach:)
    Fajna stylizacja na wiosne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały ślub w żółtych dodatkach czy tylko druhny? Fajny pomysł :))

      Usuń
  2. świetny zestaw, podobają mi się tu te trampy ;) i świeeetna torba ;)) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz baaardzo fajny styl, więc dodam Twojego bloga do obserwowanych :) i zazdroszczę upolowanych bucików

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne fotki - zawsze się pozytywnie nastrajam jak wpadam do Ciebie na notkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię Twój styl :)
    w ogóle mieszkasz w bardzo ładnej okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okolica na tych zdjęciach to akurat Park Oliwski więc niezbyt moja :-)

      Usuń
  6. super! bardzo podobają mi się kolory. zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super outfit :) genialne te trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do mnie na mały konkurs kosmetyczny: http://hooope-dieslast.blogspot.co.uk/2012/04/outfit-konkurs.html :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło przegląda się Twojego bloga :-) Także jestem fanka trampek , po prostu je uwielbiam. !

    ps. Masz cudny kolor włosów ! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło, zwłaszcza, że całe życie byłam blondynką :D

      Usuń
  10. Po pierwsze to musze napisac, ze jestes bardzo ladna i masz sliczny usmiech:) Po drugie to outfit jest swietny, fajnie zestawione kolory:) no i bardzo lubie takie polaczenia trampek z ramoneska. Pozdr!

    http://simplecasualclassic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa ! :-)

      Usuń
  11. extra obserwuje :)
    zapraszam na bloga jak i na fb :) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz, kolory są mega;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale Ty jesteś śliczna :D
    Co do trampek, na początku byłam pewna, że to conversy! Świetny łup :D
    a skąd zegarek? poluję od jakiegoś czasu na takie złote cudo :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń