czwartek, 19 kwietnia 2012

I forgot that I might see, so many beautful things.

Ostatnio moje "wolne" dni wypełnia głównie jedna czynność - pisanie pracy magisterskiej. W chwilach przerwy staram się jednak wykorzystać świecące słońce, choćby miał to być spacer na obiad i z powrotem :-).

Moje nowe nabytki w postaci czerwonych balerinek i torby miały już swoje pierwsze wyjście. Jeśli mam być szczera to z torbą się nie rozstaję - stała się poważną konkurentką dla Zarowej czarnej z łańcuchami, którą dotąd nosiłam niemal do wszystkiego. W sumie o to chodziło - lżejszą i bardziej letnio/wiosenną alternatywę. Swoje zadanie jak narazie spełnia świetnie ;-))

Zestaw bardzo codzienny i wygodny.
Podoba się Wam? Wolicie codzienne zestawy czy też bardziej eleganckie jak w poprzednim poście ?:-)









Kurtka - Atmosphere
Sweter, pasek - H&M
Spodnie - Bershka
Buty, chusta - no name
Torebka - Stradivarius


24 komentarze:

  1. Łączę się w bólu jeśli chodzi o pisanie pracy ^^ Termin dawno za mną, a ja zmobilizować całkowicie się nie mogę :P Co do zestawów - sama nie wiem, które wolę. Każde chętnie oglądam.
    Powiem Ci natomiast (no dobra, napiszę), że te buty w tym zestawieniu bardzo fajnie wyglądają - i mówię to ja, przeciwniczka wszelkich koralików i ozdób ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi nie mów o terminach... Zjawa jeszcze wyjdzie na to, że przekonam Cię do ozdób i koralików :D

      Usuń
  2. Torba z ćwiekami jest bardzo fajna.

    Powodzenia przy pisaniu pracy mgr ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję! (na pewno się przyda -.-) ;-)

      Usuń
  3. świetny zestaw, ładne są te baletki, też ostatnio się zastanawiałam czy ich nie kupić- identiko tylko inny kolorek.. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie były jeszcze beżowe ale wzięłam czerwone bo takich jeszcze nie mam :D

      Usuń
  4. bardzo ładnie :) świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze slicznie wygladasz:)
    w kreconych wlosach Ci lepiej:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję :-) Jeśli chodzi o włosy, to ja też tak uważam :D Czasami jednak trzeba dać im odetchnąć:)

      Usuń
  6. ciekawe baleriny :) zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Te baletki prezentują się uroczo:) Wolę chyba bardziej eleganckie stylizacje, ale ta jest świetna na spacer;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karolina Eudezet :)piątek, 20 kwietnia, 2012

    Nie chcesz może sprzedać torby :D ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee! Sama cudem ją niedawno znalazłam w sieci :D

      Usuń
  9. Śliczne balerinki, gdzieś takie dorwała?:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooj tak pisanie pracy magisterskiej na pewno pochłania masę czasu, nie mam jeszcze takiego doświadczenia - jedynie z pisaniem pracy licencjackiej, ale to pikuś w porównaniu z magisterską. :) Świwtne baleriny i do tego fajnie dobrana kolorystycznie chusta. :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie też życzę powodzenia - z licencjacką może jest trochę łatwiej ale to też nie byle co! :))

      Usuń
  11. Świetny zestaw ;**
    obserwuję jak możesz to dodaj się też u mnie zależy mi ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. Super uwielbiam takie zestawy, balerinki i okulary świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! Masz świetny styl! Bardzo mi się podoba Twój blog i będę Cię obserwować :)Zapraszam też do mnie :))

    OdpowiedzUsuń