poniedziałek, 9 kwietnia 2012

My fingers keep on clicking to the beating of my heart.


Jak Wam minęły święta? Moje składały się głównie ze spotkań z rodziną, wizyt w kościele i mnóstwem jedzenia ;-) Od jutra trzeba będzie bezzwłocznie reaktywować dietę, gdyż świąteczne obżarstwo zdecydowanie wymknęło się spod kontroli :D

Dzisiejszy zestaw to kombinacja rzeczy, które w większości pokazywałam już na blogu - jedyną nowością jest transparentna koszula we wzór przywodzący na myśl sierść żyrafy (czy to tylko moje skojarzenie?;)). Koszulę mam już jakiś czas i jak do tej pory wykorzystałam ją jedynie na imprezę urodzinową mojego chłopaka. Dzisiaj znalazła swoje zastosowanie w nieco bardziej elegancko/świątecznym wydaniu.







Koszula - Sisters Point
Marynarka - Zara
Spodnie - Bershka
Naszyjnik - Glitter
Buty - New Look
Torebka, zegarek - allegro
Pierścionek - H&M
Okulary - Reserved


Bonusowo mój osobisty zając wielkanocny o którym (jak słusznie zauważył ktoś w komentarzach) zapomniałam w poprzedniej notce :-)


Miłego tygodnia!

PS: Zdecydowałam się założyć konto na lookbook.nu :-)
Narazie stawiam pierwsze kroki, z czasem może się tam oswoję ;-)




Założyłam także konto na nowo powstałym serwisie stylizacje.pl (to chyba ma być polski odpowiednik lookbooka ;-))


31 komentarzy:

  1. Piękne buciki i marynarka:) Wyglądasz super:D
    A 'zając' słodki!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w swoim i zająca imieniu :D :)

      Usuń
  2. Całość mi się podoba!:) ale fakt - marynarka to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne połączenie marynarki i tej bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się nie podoba ten pierścień :P. Królikowi też trzeba było założyć jakąś świąteczną marynarkę, chyba by się nie obraził :))).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna marynarka i bardzo przyjemne dla oka połączenie kolorystyczne. "Żyrafa" też niczego sobie. Bardzo mi się podoba, choć może fajniej byłoby zamienić dodatki na jakieś w bardziej wiosennym, jaśniejszym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może nie wybrałabym czerni gdybym dysponowała innymi botkami na obcasie - póki co takowych się nie dorobiłam (jeszcze ;D). Mimo wszystko było za chłodno na czółenka.

      Usuń
  6. Piękna marynarka o pięknym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw ładniutki :) królik słodziutki hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż się zrymowało, hehe ;-) Dziękujemy (ja i zając):D

      Usuń
  8. fajny zestaw :) ale najbardziej podobają mi się buty i marynara :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wyglądasz, świetny kolor marynarki ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądałaś :) Bardzo mi się podoba.
    Zapraszam do siebie http://stylenatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie :( kupiłam tę torebkę na wyprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie wyglądasz, morelowa, czy też pomarańczowa marynarka, świetna stylizacja, - uwielbiam elegancje w połączeniu marynarki ze spodniami :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw :) marynarka ma cudowny kolor :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz :)
    marynarka i zegarek są boskie <3
    http://lubieczern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz, że Cię uwielbiam!! :)

    I przy okazji Cię otaguję:
    http://home-life-me.blogspot.com/2012/04/2xtag-5-urodowych-obsesji-i-50-pytan-do.html

    OdpowiedzUsuń
  16. O moja marynarka :) Boska jest i świetnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń