poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Nowości zakupowe - kwiecień 2

Witam wszystkich, mam na imię Karolina i jestem zakupoholiczką...

...zdaje się, że tak powinien rozpoczynać się każdy post z serii "nowości zakupowe".
No cóż, nie jest to szczególnie chwalebna cecha, ale tak to już jest z nałogami.
Na swoje usprawiedliwienie pragnę zaznaczyć, iż poniższe zakupy wynikały z konkretnej potrzeby
 lub też były wynikiem wyjątkowych okazji jakie napotkałam na mej drodze :D

Do rzeczy! (dosłownie):

Biała marynarka, H&M (potrzebna i niezbędna na zbliżające się wesele!)
;---)


Sukienka, Sisters Point
Długo zastanawiałam się czy jej nie sprzedać dalej, jednak ostatecznie postanowiłam jedynie powiększyć jej dekolt i dać drugą szansę. Ostatecznie kosztowała mnie całe 39zł  :-)


Baletki, no name - totalnie spontaniczny zakup, sama nie wiem co mnie podkusiło. A nie, przepraszam już sobie przypomniałam - cena 14,99zł.
Spodnie, H&M
Polowałam na miętowe (ostatnio lekko obrzydło mi to słowo;)) rurki odkąd zobaczyłam takie w styczniu w Cubusie. Kiedy po nie wróciłam, już znalazły inną właścicielkę, a w tak zwanym międzyczasie świat modowo/blogowy oszalał na punkcie spodni w tym kolorze. Cóż mogę powiedzieć... uległam i ja :-)

Ostatnie zdobycze, moja duma!
Na ładne torebki w jasnym kolorze polowałam chyba od zeszłej wiosny. Do zeszłego tygodnia nie spotkałam jednak niczego co znalazłoby moje uznanie.

Jasną torebkę nabijaną "złotymi" ćwiekami zauważyłam na zdjęciach innej blogerki i szybciutko przejrzałam allegro by stwierdzić, że torby niestety nikt nie chce się pozbyć. Pochodzi ona z zimowej kolekcji Stradivariusa. Szczęście jednak dopisało na szafie i tak oto zdobyłam to cudo nowe za pół ceny :-)

Druga torebka to już czysty przypadek. Kupiłam ją w... Nanu-nana. Kosztowała 24,99 (przeceniona z 79,99!). Doszłam do wniosku, że ćwieki nie będą jednak pasowały do wszystkiego. Trencz i czółenka zdecydowanie potrzebowałty subtelniejszego towarzysza. I oto jest!

Jak Wam się podobają moje zdobycze? Lubicie polować  na okazje? ;-)
Pozdrawiam!


26 komentarzy:

  1. baletki i torebki przepiękne! zazdroszcze cen:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie łupy są bardzo udane! :) marynarka praktycznie do wszystkiego będzie pasować więc to nie jest żaden grzeszny zakup! a butów i torebek nigdy mało.. świetne! :)

    http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rozgrzeszenie - przyda się ! :D

      Usuń
  3. Taaak.. skąd ja to znam.. też zazwyczaj moje zakupy są efektem "wyjątkowych okazji" ^^
    Tak sobie patrzę i patrzę.. i chyba średnio się da bez bólu oderwać te koraliki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No średnio szczerze mówiąc... na upartego da radę ale zostaną brzydkie ślady :/

      Usuń
  4. Ooo torebeczki jak najbardziej w moim typie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. balerinki urocze :) torebki też fajne, ogólnie wszystko mi się w sumie podoba :D a kiecki nie wiem czemu chciałaś się pozbyć, wg mnie bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo wydawało mi się, że jakoś kiepsko w niej wyglądam (kupiłam bez mierzenia -.-). Myślę jednak, że jak powiększę dekolt to będzie dobrze:-)

      Usuń
  6. spodnie genialne, balerinki też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie świetne? Ja bym powiedziała, ze wszystko jest prześwietne!:)
    Nanu - nana, co to za sklep? Te baleriny...a jak spojrzałam na cenę to dosłownie szczena mi opadła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Nanu-nana to sklep gdzie można znaleść głównie akcesoria do domu - ozdoby, naczynia, świece itd ale także takie rzeczy jak torebki, szaliki, kapcie, palety malarskie, szkicowniki, ołówki, breloczki, lizaki i Bóg wie co jeszcze ;-) Mydło i powidło :D

      Usuń
  8. Koraliki na balerinkach nadają się do jedzenia ?;)).

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne torebki, baleriny i ta sukienka, świetne, świetne:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaje.ste te baleriny !! Gdzie takie cuda daja w takich cenach?? Nie waz sie z nimi nic robic bo sa idealne takie jakie sa. Nie nudne, czy popularnie nacwiekowane. Sa extra ! Az Ci zazdroszcze ich :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ! ;-) Kupiłam je w sklepie NoBoso nie wiem czy to jakaś sieciówka ?

      Usuń
  11. gdzie jest taki sklep Nanu-nana ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak w innych miastach ale wiem, że jest w Słupsku w CH Jantar oraz w Gdańsku Galerii Bałtyckiej :-)

      Usuń
  12. po ile te mietowe rury H&M?? :)

    OdpowiedzUsuń