środa, 4 kwietnia 2012

Trampki dla oszczędnych :-)

To co naprawdę poprawia mi humor podczas zakupów, to prawdziwe okazje, które trafiają się niespodziewane.

Od dłuższego czasu rozglądałam się za białymi trampkami za kostkę. Conversy są oczywiście świetne i ponadczasowe, gdybym miała odpowiednią ilość funduszy, to z pewnością kupiłabym te kultowe buty bez zastanowienia. Skoro jednak, póki co mój budżet jest dość ograniczony, postanowiłam poszukać tańszej alternatywy i niechcący odnalazłam ją... w Pepco!

Buciki są bardzo wygodne i prezentują się wg mnie interesująco. Kosztowały mnie całe 19,99zł - jestem bardzo zadowolona z zakupu :-).

Zdjęcia zrobione na szybko, przepraszam za ich dość słabą jakość ale wieczorem mój aparat kiepsko sobie radzi.





Jak Wam się podobają ? Ja ich nie zdejmuję od trzech dni (no może na noc ;-D)
Pozdrawiam :-)

22 komentarze:

  1. bardzo fajne trampki :) Również czaję się na conversy, ale brak kasy ...
    pozdrawiam i życzę sukcesów w blogowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A widziałam je w Pepco, ale te dżety przy kostce mnie zniechęciły. Raczej całe białe były o niebo lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku miałam podobne odczucia, jednak z czasem się do nich przekonałam :-)

      Usuń
  3. Ja już się nimi zachwycałam, ale pozachwycam się jeszcze trochę.. zwłaszcza ceną ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też cena najbardziej się podoba :> :*

      Usuń
  4. faajne, czasami naprawdę warto zjawić się w Pepco - znam to :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo a ja ich jeszcze nie widziałam:) a też lubię zaglądać do Pepco;p

    OdpowiedzUsuń
  6. pepco ma często w swojej ofercie super rzeczy ;D bardzo fajne trampki ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne i cena świetna:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie trampki są w Pepco? ;o Od dawna szukam tanich białych trampek. Muszę się tam jak najszybciej wybrać i sobie je zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. są prześwietne! :) i te ćwieki- cudo ;)
    chyba się wybiorę po takie, bo dzisiaj też upolowałam tanie jak barszcz trampki ale materiałowe, a przydałyby się jakieś inne wreszcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te może tak nie wyglądają na zdjęciach ale też są głównie materiałowe :-)

      Usuń
  10. trampki są strasznie fajne.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: )

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne te trampki! czasem można naprawdę upolować coś ładnego za grosze, ale w Pepco to bym się nie spodziewała znaleźć takich trampek! btw - założyłam też bloga na blogspocie, bedzie inny od tego Pingerowego bo tylko makijażowy, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Pepco często można upolować cuda! Także kosmetyki! :) Zaraz obczaję Twojego bloga i dodam gdzie trzeba :)

      Usuń
  12. Trampki są absolutnie i stanowczo genialne! świetna rzecz za bardzo a to bardzo dobrą cenę :)

    Pozdrawiam i życzę smacznego jajka :)

    OdpowiedzUsuń