niedziela, 15 kwietnia 2012

Why so serious ? :-)


Każdy z nas ma czasami ochotę porzucić pracę i obowiązki po to by choć przez chwilę znów poczuć się dzieckiem. Ja miałam na to ochotę wczoraj, dodatkowo swój nastrój chciałam podkreślić strojem. Z pomocą przyszły mi rajstopy, które leżały w szufladzie od pół roku i czekały na swoje pięć minut :-) Efekty poniżej, mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu! :-)












Kurtka - Atmosphere
Koszula - Pull&Bear
Szorty, rajstopy - H&M
Pierścionek - Bershka


Wczoraj odkryłam też nowy przysmak w Słupskiej Herbaciarni. Spienione mleko, kosztuje tylko 4,50zł i zawiera (jak nazwa wskazuje) gorące spienione mleko, gorącą czekoladę i miód naturalny. Podane z małym jeżykiem smakuje przepysznie:-) Żałuję, że nie odkryłam tego przysmaku zimą ;-)


Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :-)

24 komentarze:

  1. Fajny outfit :)
    a mleko wyglada przepysznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, rajstopki fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rajstopy i ramoneska ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny zestaw, gratuluję wyczucia i smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga :) masz bardzo fajny styl i ta uroda :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, torebka boska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jaa! Ależ genialne rajstopy! i cała reszta też :-)

    http://streetfashionbielsko-biala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze pytasz??
    Oczywiście, ze przypadną - i to jak! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zjawa :* Odpowiem na Twojego taga ale jeszcze nie wiem kiedy, bo mam kilka postów w kolejce :D :*

      Usuń
  9. rajstopki prezentują się najlepiej w towarzystwie huśtawki :D a co do herbaciarni - nie byłam tam kupę lat! i myślałam, że podają tam tylko herbatę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emi co do herbaciarni to wybierz się koniecznie! Co prawda najlepsze wrażenie robi zimą ale teraz też niczego sobie :D A w niektóre czwartki wieczór gier planszowych ;-)

      Usuń
  10. A mnie najbardziej podoba się kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! super wygladasz, tylko nie te baleriny do takiego zestawu, koszmarnie deformuja Tobie stope

    OdpowiedzUsuń