wtorek, 17 kwietnia 2012

You let me live my dreams

Jak już wspominałam, kwiecień w tym roku obfituje w wiele okazji to świętowania w gronie rodziny. O ile wesele kuzynki i Wielkanoc to święta raczej ruchome, o tyle rocznica ślubu moich rodziców jest dość stałym elementem tego miesiąca... ;-)

Z tej właśnie okazji w niedzielę uczciliśmy ich dzień na uroczystym obiedzie.
Co założyłam?
Postawiłam na prostą elegancję i wykorzystałam delikatne pastelowe barwy aby strój nie nabrał zbyt oficjalnego charakteru.
Poniżej możecie zerknąć na efekty.





Zoom na pierścionek nie jest przypadkowy. Chciałam podzielić się z Wami bardzo prostym sposobem w jaki dopasowuję czasami swój pierścionek do stroju - maluję oczko lakierem do paznokci :-) W tym przypadku użyłam lakieru w kolorze rozbielonej mięty - pasującego idealnie do moich spodni i butów. Pierścionek jest z H&M i za komplet (było ich chyba pięć lub sześć?) zapłaciłam 19,90.

Polecam ten sposób, sprawdzcie jeśli macie ochotę :-)


Tak, wiem. Czerwone paznokcie nie do końca są spójne z całą stylizacją ale nie miałam już czasu na ich przemalowanie :-) Zresztą czyż taki kolor nie jest uniwersalny? ;-) Moim zdaniem całkiem przypadkiem dodał charakteru :-)



Marynarka, bluzka, spodnie - H&M
Torebka - z szafy mamy
Buty - Atmosphere
Pierścionek - H&M + DIY


Pozdrawiam!

24 komentarze:

  1. oo to miałaś pomysł z tym malowaniem pierścionków, nie wpadlabym na to! cudowne buty, już je tutaj wychwalałam z tego co pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na to wpadłam niechcący jak chciałam uratować stary pierścionek na którym zaczęło się łuszczyć "oczko" ;D

      Usuń
  2. Pięknie, cudnie, wspaniale ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw cudny, czerwień dodaje elegancji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, co do paznokci to po namyśle też tak stwierdziłam :-)

      Usuń
  4. wow, ślicznie wyglądasz, ta mięta jest oszałamiająca ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, tak tak zdecydowanie podoba mi sie wszystko z osoba oraz razem. Piekie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Tobie zaczynam się przekonywać do pasteli :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ciebie zobaczę w pastelach to uznam, że mam nadprzyrodzone zdolności :D Czekam :ruszabrwiami: ;-))

      Usuń
  7. Stylizacja ładna, choć zbyt duza ilosc postow o mietowych rurkach przytlacza;) A czerwony lakier pasuje jak najbardziej i tak naprawde pasuje do bardzo wielu rzeczy (ja jestem od niego, jak i czerwonej szminki wprost uzalezniona;)). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania, jeśli chodzi o mnogość stylizacji z wykorzystaniem tego koloru no ale cóż... u mnie jeszcze nie było, a sam w sobie wydaje mi się naprawdę twarzowy :-)

      Wstyd się przyznać ale do niedawna nie miałam ani jednego czerwonego lakieru...

      Usuń
  8. Jak pięknie prezentuje się Słupsk w Twoim obiektywie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściślej rzecz ujmując to w obiektywie Pawła, ale zwykle razem staramy się wybrać ciekawe miejsca ma zdjęcia :-)

      Usuń
  9. Spodnie i buty - rewelacja :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne fotki!! Jestem zakochana w miętowych rurkach! A buty są wisienką na torcie w tej stylizacji!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Tobie i wszystkim innym za tak miłe komentarze :-)

      Usuń
  11. brakuje mi tu czegos rockowego, ale OK, daje 4 :)

    OdpowiedzUsuń