środa, 25 kwietnia 2012

ZdjęcioMiks

No cześć ;-)
Ostatnio ciągle jestem okropnie zajęta, na wszystko brakuje mi czasu.
Za dwa dni wybywam na podkarpacie i w związku z tym będzie mała przerwa na blogu.
Zostawiam Was na ten czas ze zdjęciami z telefonu robionymi od sierpnia do teraz.
Taki mały miszmasz momentów mojego życia, które z jakichś powodów postanowiłam uwiecznić ;-)

Co na zdjęciach?
Ja (i dowód na to, że byłam blondynką ;D), Paweł, moja ukochana siostrzenica, moja przyjaciółka Ola, jedzonko, rysunki i wiele innych :D




Wpadłam na pomysł, aby wstawiać takie notki co miesiąc lub dwa - co Wy na to ? :-)

Pozdrawiam i do następnego, buziaki !

15 komentarzy:

  1. świetne zdjecia! zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak nie Ty :) ale w ciemniejszych Ci ładniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym zdjęciu miałam wyjątkowo jasne - dziękuję :D

      Usuń
  3. Pomysł rewelacyjny! :-) Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub lakierze do paznokci Chanel? Zapraszam do mnie po szczegóły - spełniam Twoje marzenie :-) http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia! i narobiłaś mi smaka na grila ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, sama sobie też narobiłam jak przeglądałam fotki do wstawienia na bloga :D

      Usuń
  5. ale śliczne projekty! to Twoje? jestem nimi zauroczona! *__________*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Dzięki! Są moje ale to bardziej rysuneczki niż projekty ;-)

      Usuń
  6. Bardzo ładne rysunki :) a patrząc na to jedzenie zgłodniałam i muszę iść do kuchni po coś :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń