piątek, 18 maja 2012

Domowe znaleziska cz. I


Już niejednokrotnie przekonałam się, że warto od czasu do czasu zrobić gruntowny przegląd szafy (nie tylko własnej - także maminej ;)). Niespodziewanie można czasami "odkurzyć" rzeczy o których istnieniu zupełnie zapomnieliśmy.

Tak właśnie było z  kurtką, którą widzicie poniżej. Kupiłam ją chyba na początku studiów i miałam na sobie może dwa/trzy razy po czym wylądowała na wieszaku w szafie i od tamtej pory słuch o niej zaginął. Kiedy na nią trafiłam przy okazji porządków, doszłam do wniosku, że jest fajnym zastępstwem dla innych kurtek czy marynarek i na dodatek świetnie wpisuje się w tegoroczne wiosenne trendy dzięki swej delikatnej, pastelowej barwie.

Jak Wam się podoba?

PS: Ostatnio aparat wyjątkowo nie chce z nami współpracować, zdjęcia wychodzą kiepskie chociaż staramy się jak możemy. Mam nadzieję jednak, że nie będzie to jakąś szczególną przeszkodą.
Pozdrawiam!





Sweterek, spodnie - H&M
Kurtka - noname
Torba - Stradivarius
Buty - CCC
Bransoletka - Pepco



30 komentarzy:

  1. Aaaaaa! Bransoletka jest urocza! Muszę wskoczyć do Pepco - były inne kolory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś było ale bij zabij - nie mam pojęcia jakie :D Ten od razu rzucił mi się w oczy, na inne już nie patrzałam :P Cena 7,99 albo 9,99 - nie pamiętem :/

      Usuń
    2. Weeeee no, teraz to na bank napadam na Pepco! :P

      Usuń
  2. sweterek nieziemski :) jak i bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie spodnie są tu najmocniejszym elementem stylizacji, chociaż ogólnie całość całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie mam już od jakiegoś czasu i dlatego skupiłam się na kurtce :-)

      Usuń
  4. www.lenka-store.plpiątek, 18 maja, 2012

    Mi tez od razu bransoletka rzuciła się w oczy :) Jest genialna!

    Pozdrawiam ciepło,

    a wszystkie Panie w wolnej chwili zapraszam do siebie
    po odrobinę kobiecej przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A do swojej szafy boje się zaglądać. Innym również odradzam :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mów, że tę bransoletkę niebieską kokardkę kupiłaś w Pepco! za wiele?? ja ostatnio też wygrzebałam w szafie kurtkę, którą kupiłam na początku liceum :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówię! Za niewiele, nie pamiętam dokładnie 7,99 albo 9,99 :-)
      Takie znaleziska są fajne :D

      Usuń
  7. ale urocza bransoletka z kokardką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno kupilas ta torebke ze stradi? pieknaa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebkę kupiłam na allegro, ale z tego co się orientuję ona jest z poprzedniej zimowej kolekcji :-)

      Usuń
  9. Pasuje do Ciebie!
    Ja też skorzystałam na przeprowadzce - przejrzałam w końcu wszystkie rzeczy i też co nieco znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest ta dobra strona przeprowadzek i porządków :D

      Usuń
  10. Jak dla mnie zestaw ekstra! Fajnie dobrane pastelowe kolorki! I kurtka widzę, że się przydała:)
    Najlepszy przegląd jest po kilku latach, kiedy znajduje się rzeczy, o których się już nie pamięta:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i masz rację co do przeglądu szafy. Rzeczy naszych mam - tam dopiero można znaleźć skarby! :-)

      Usuń
  11. cudowne spodnie! pasteli nigdy za dużo a przy okazji chciałabym Cię zaprosić na moje rozdanie http://iloveit-cathy.blogspot.com/2012/05/rozdanie-spenianie-kosmetycznych-marzen.html Sama zdecyduj co chcesz wygrać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za inspirację! Właśnie też się zastanawiałam z czym połączyć moje cytrynowe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło, że moja stylizacja się komuś przydała!:-))

      Usuń