piątek, 11 maja 2012

I took a walk around the world



Witam!

Lubicie zakolanówki?
Ja bardzo je lubię, tak samo jak oburzone spojrzenia starszych pań z którymi zazwyczaj spotykam się na ulicy :D
Nie uważam, aby taki strój był jakiś szczególnie wyzywający ale oceńcie sami.
Zostawiam Wam siebie na pożarcie:D







Top, szorty, pierścionki - H&M
Narzutka - sh
Botki - House
Torba - Atmosphere

Na koniec przedstawiam Wam jeszcze Pawłową artystyczną wizję świata ;D
"No nie wiem, może rzuć się w trawę i podrzuć nogi do góry to uchwycę te skarpety?"
"Może tam w murach? Jeszcze jakby tak się zawaliło i Cię przygniotło to dopiero byłoby artystyczne zdjęcie!"
Kochany c'nie? :D





20 komentarzy:

  1. oj te babcie :D
    jak dla mnie jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiście ten outfit podoba się bardzo!
    Zakolanówki bardzo pasują do tego stroju. ;-)


    A co do artystycznej wizji świata,to całkiem niezła.Tylko trochę byś ucierpiała ;pp

    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę bym ucierpiała ale czego się nie robi dla sztuki! Hehe, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  3. śliczna bluzka :)
    a zakolanowki tez bardzo lubięę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) A najlepsze, że kupiona na dziale... ciążowym :D

      Usuń
    2. mnie to nie dziwi...

      Usuń
  4. ło jezu i te nogi, czyste zgorszenie ;P Ja się babciom nie dziwię! ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. troche za grube masz nogi na zakolanowki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię swoje nogi i nie uważam aby były za grube:-) Ale dzięki za komentarz ;-)

      Usuń
  6. Uwielbiam takie zestawienia. Super wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie podoba mi sie przedostatnie zdjecie :) wpadnij do mnie :)

    www.illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli Pawłowe wizje artystyczne zyskują aprobatę :D

      Usuń
  8. Zakolanówki wyglądają świetnie ! Ty w nich też :)

    Pozdrawiam ciepło,
    i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A zwykły zestaw koszulka + dżinsowe spodenki, dzięki podkolanówką, nabrał charakteru :)

    PS. Anonimowa osobo chyba Ci padło coś na mózg :> ;> Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. te zdjęcie, jak idziesz po pasach, przedostatnie... mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. masz bardzo zniszczone dłonie albo mi się wydaje...

    OdpowiedzUsuń