wtorek, 29 maja 2012

Men in black 3

W zeszły czwartek mieliśmy z moim lubym przyjemność być na przedpremierowym pokazie Facetów w czerni 3.
Film oraz efekty 3D bardzo mi się podobały, pomijając fakt, że nie przepadam za tego typu projekcjami samymi w sobie. Od 3D i okularów zawsze później bolą mnie oczy i głowa - nie polecam i sama staram się tego unikać ;-)
Niżej zdjęcia tego co miałam na sobie. Niby prosto, niby zwyczajnie, a dzięki butom jednak trochę inaczej :-)



 Marynarka, koszulka -H&M
Spodnie, pasek, torebka - sh
Buty - Stradivarius

Wracam do pisania swojej pracy magisterskiej bo jak narazie robię wszystko, żeby to opóźnić, a terminy gonią :P



19 komentarzy:

  1. bardzo fajne buty zgrabnie Ci w tych spodniach :) super zestaw!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny look, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, mnie też się podoba ;-)

      Usuń
  3. Nie przepadam za szpilkami, no, ale muszę przyznać, że te twoje wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne buciki:) Fajnie wycięte;)
    No właśnie tak myślę się wybrać na facetów w czerni albo na dyktatora;) i sama nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugiego filmu nie widziałam, ale facetów w czerni szczerze polecam!:)

      Usuń
  5. świetnie wyglądasz , wszystko pięknie ze sobą gra i bardzo podobają mi się podwinięte spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że wygodne o ile ktoś jest przyzwyczajony do wysokich obcasów bez platformy. Ja nie jestem więc dla mnie one są raczej na krótkie dystanse :-)

      Usuń
  7. nieziemska figura jak zawsze :D
    ciekawy odcień marynarki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, co jak co ale figury nie mam nieziemskiej, serio :D Ale dziękuję za miły komentarz :-) Marynarka jest po prostu biała :D

      Usuń
  8. Jaki piękny krój szpilek! A Ty wyglądasz elegancko i ... seksownie;)

    OdpowiedzUsuń