piątek, 25 maja 2012

Miks zdjęć - Maj

Majowy miks zdjęć :-)




















12 komentarzy:

  1. No i teraz mam ochotę na babeczki ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babeczki były pyszne :D za jakiś czas może wrzucę przepis :-)

      Usuń
  2. jakie pyszności pokazujesz! mmmmhhm

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne foteczki ;D i booski manicure tam widziałam ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Paznokcie omre robię od czasu do czasu, wychodzi coraz lepiej :))

      Usuń
  4. ale śliczne te cieniowane paznokcie :)) <3

    zapraszam do mnie na rozdanie
    <33

    OdpowiedzUsuń
  5. same cudowności :D ale w sapera to jesteś kozak :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej wiesz jaka byłam z siebie dumna, jak wygrałam ? :D

      Usuń
  6. Zdjęcie numer dwa sprawiło, że zgłodniałam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. i kanapki z akcentem znalazly swoje honorowe miejsce:D

    OdpowiedzUsuń