środa, 30 maja 2012

Pomysł

Ostatnio wpadłam na pomysł aby zmienić kolor włosów. Właściwie słowo zmienić nie do końca tu pasuje bo chciałabym wrócić do mojego naturalnego koloru czyli ciemnego blondu.  Żeby nie było za nudno chciałabym dodać na końcach jaśniejsze refleksy (nie mam na myśli klasycznego ombre). Chciałabym uzyskać efekt włosów rozjaśnionych przez słońce (na końcach). Aktualnie jestem na etapie poszukiwania fryzjera, który poczuje bluesa i zrozumie moją wizję ;-)

Spróbowałam swoich sił w zrobieniu wstępnej wizualizacji. Cóż, nie jestem mistrzem photoshopa więc bądźcie wyrozumiali ;-)



Ciekawe co z tego wyjdzie i czy znajdę kogoś kto mi wyczaruje wymarzoną fryzurkę?
Mam nadzieję, że tak!
Pozdrawiam Was :)

25 komentarzy:

  1. bardzo ładny by był efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że całkiem fajny efekt ;) Tylko, żeby Ci ombre nie zrobili :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby! Ombre "od linijki" mnie nie przekonuje ;P

      Usuń
  3. Mi się na pierwszej fotografii bardziej podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobały, ale już mi się znudziły :P

      Usuń
  4. Przechodziłam przez etap zmieniania koloru włosów jakieś 1,5 roku temu :) Przejście z ciemnego brązu na blond, a w sumie obecnie białe włosy nie skończyło się dla nich dobrze, dopiero teraz trochę odżyły. Więc lepiej się poważnie zastanowić, chociaż ja nie żałuję zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak to jest z rozjaśnianiem włosów, z tym, że ja nie chcę drastycznej zmiany tylko staram się wrócić do naturalnego koloru :) No może poza końcówkami :)

      Usuń
  5. Mimo to całkiem fajnie Ci to wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe :) I dokładnie, żeby nie pomylił fryzjer tego z klasycznym ombre.. ;)

    Obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. mi też, ciekawe czy coś z tego wyjdzie :P

      Usuń
  8. Kiedyś już pisałam,że masz śliczne włosy i raz jeszcze to powtórzę "Masz śliczne włosy"! :D
    Jak na kogoś kto nie jest mistrzem photoshopa to całkiem nieźle Ci to wyszło :)
    Co do fryzury i Twojego pomysłu,to moim zdaniem jest trafiony i bardzo by Ci pasował ;p

    Pozdrawiam Cię również i życzę powodzenia w znalezieniu fryzjera który wyczaruje Ci takie cudo jakie sobie wymarzyłaś ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Włosy śliczne nie są ale staram się aby jakoś wyglądały :D

      Usuń
  9. a tam na końcach masz jeszcze wcześniej rozjaśniane blond, tylko pokryte brązem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całe włosy miałam rozjaśniane rok temu, a później był brąz :)

      Usuń
    2. to jak znów je rozjaśnisz tam gdzie są najbardziej uwrażliwione to będzie miotła i będą się kruszyć :/

      Usuń
  10. Jak dla mnie oba są ładne, choć wolałbym trzymać się pierwszej, obecnej wersji :D

    OdpowiedzUsuń