poniedziałek, 14 maja 2012

Searching for you babe


Cześć wszystkim!

Są czasem rzeczy na które spojrzy się raz i już wiadomo, że "to jest to". Tak było w przypadku różowej marynarki. Coś między nami zaskoczyło już w zeszłym roku, kiedy pojawiły się takie modele w Zarze. Próbowałam przekonać samą siebie, że wcale jej nie potrzebuję i tak naprawdę to zbędny zakup. Minął rok i podobny model pojawił się w H&M, tym razem w dużo bardziej przystępnej cenie. Myślałam i myślałam jednak zdecydowałam się dopiero kiedy przypadkiem trafiłam na aukcję allegro, która kończyła się za trzy minuty. Moja marynarka, w moim rozmiarze na dodatek połowę taniej? Nie  zastanawiałam się długo :D
Dziś prezentuję Wam pierwszy z zapewne wielu zestawów, które z nią powstaną (w końcu w ciągu roku miałam wiele czasu aby przemyśleć dokładnie do czego ją ubiorę skoro koniecznie nie mogłam się bez niej obejść prawda? :D).
Zestaw maksymalnie prosty, marynarka jest wystarczająco mocnym akcentem kolorystycznym.
Białe spodnie i t-shirt w paski to moim zdaniem idealni towarzysze wściekle różowego okrycia.
Jak Wam się podoba? :-)






Spróbowałam swoich sił w malowaniu paznokci w stylu "ombre". Chyba wyszło nienajgorzej jak na pierwszy raz?


Marynarka, chusta, pierścionek - H&M
Spodnie, koszulka - Takko
Baletki - Cropp
Torebka, kolczyki - no name
Okulary - Reserved


22 komentarze:

  1. wow, booooski neon na marynarce! świetnie komponuje się z resztą.. no i paaaaaaznokcie- rewelacyjne! ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że tak się podoba :D Dzięki!

      Usuń
  2. bardzo ładnie Ci w różowym :) ja też nieraz kręcę się koło jakieś ciucha długi czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Taka to już nasza babska natura :P Jak coś nam wejdzie do głowy to koniec ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. marynarka wygląda super w tym zestawie ;D
      wpadnij do mnie :*

      Usuń
  4. jak ja uwielbiam takie żakiety ! :)


    ____
    wiecej o modzie:
    http://biscuits-and-milk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to jest z niektorymi ciuchami- jakkolwiek górnolotnie to brzmi- są nam pisane :D!
    Mnie się w zeszłym sezonie STRASZNIE nie podobały te różowe, słynne marynarki z Zary, ale w tym roku bym taką nie pogardziła, wyglądasz super, no i piękne pazurki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wyszły Ci te pazurki! :) Marynarkę masz cudną! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do paznokci to chyba nie do końca "leży" mi taki zestaw kolorów. Ale próbuję dalej, dzięki! ;-)

      Usuń
  7. Ja osobiście nie lubię różowych ubrań nosić,ale Tobie różowy świetnie pasuje ! ;-)

    Super wyglądasz :) Outfit prosty,ale też w miarę elegancki ! ;-)


    pozdrawiam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wg mnie z dzinsami byłoby lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dżinsami też byłoby dobrze, ale jednak chyba zbyt prosto. Aczkolwiek na pewno taki zestaw przyodzieję nie raz :D

      Usuń
  9. www.lenka-store.plwtorek, 15 maja, 2012

    Dziewczyny, lubicie uszczęśliwiać swojego mężczyznę?
    Zróbcie mu świetny prezent - pomożemy Ci w tym! :)

    Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :) tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar codziennie umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń