niedziela, 27 maja 2012

Uaha rowery dwa :D

Witajcie w tę piękną i słoneczną niedzielę!

Może niektórych zdziwię ale nigdy nie byłam wielką fanką jazdy na rowerze. Być może to wina twardego siodełka (:D), a może fakt, że na pierwsze w sezonie wyprawy wybierałam trasy ponad moje siły i możliwości, co skutecznie zniechęcało mnie do dalszych wycieczek ;-)

W tym roku postanowiłam to zmienić! Pomalutku i stopniowo staram się przyzwyczaić do coraz dłuższych wyjazdów. Mam nadzieję, że na dobre przekonam się do takiej formy ruchu bo ma niemal same plusy :-)



Przy okazji ;-)
Koszulka - Takko
Spodenki, buty, torebka - lumpeks
Kamizelka - kolejne znalezisko z szafy :-)


Spadam na rower :D
Do następnego!

14 komentarzy:

  1. Chyba nigdy nie przekonam się do jazdy na rowerze w mieście, u mojej babci na wsi jeżdżę non-stop. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbuję okiełznać rumaka w mieście, tylko taką mam możliwość :D

      Usuń
  2. buty i torebka z lumpka? nigdy butow nie kupilam w sh, zawsze jakies stare łapcie tylko widzę! ale Tobie widzę udało się upolować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo udało się i to skórzane :D niedługo pójdą na śmietnik ale mają już 4 lata ! :D

      Usuń
  3. Swietna kamizelka!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na giveaway z oasap!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa, super :) wyglądasz świetnie :)
    A rowery polecam jak najbardziej! :)

    Pozdrawiam ciepło,
    zapraszam do naszej Krainy Kobiecych Przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam że w Słupsku to tylko w Parku Wypoczynku i Kultury sie jeździ, ale widzę że jednak są jeszcze miejsca gdzie można pośmigać ;d

    Trzeba korzystać dopóki pogoda jest przepiękna :) Oby lato było takie gorąąące ;)

    OdpowiedzUsuń