środa, 9 maja 2012

We can burn brighter than the sun!


Jak odpowiedzielibyście na pytanie:
Jaka jest najczęściej noszona przez wszystkich część garderoby?
Ja odpowiedziałabym zdecydowane - dżinsy!
Uwielbiam ten materiał, w każdej postaci, nie tylko spodni :-)
Dzisiejszy post przedstawia połączenie na pozór kompletnie niespójne. W moim odczuciu jednak, dżinsowa koszula i spodnie wyglądają razem dość oryginalnie. W towarzystwie czarnych dodatkó tworzą fajny, codzienny zestaw.






Koszula, Pasek - H&M 
Spodnie - No name
Buty - Czasnabuty
Okulary - Reserved
Kolczyki - Cropp


No i co Wy na to ? :D

19 komentarzy:

  1. Fajne kolczyki :D

    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię to połączenie jednak tylko wtedy, gdy kolor koszuli różni się od koloru spodni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie w sumie to nie reguła, ale w powyższym zestawie rzeczywiście się to sprawdza :-)

      Usuń
  3. prosty ale fajny zestaw:) również od jakiegoś czasu jestem fanką jeansowych koszul !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie połączyłabym dżinsu z dżinsem ;) ale buty masz prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego i dobrze! :-) Dzięki za komentarz dot. butów :-)

      Usuń
  5. bardzo fajnie, podoba mi się :) mam ten sam pasek ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasek jest fajny mam jeszcze taki pomarańczowe:D A identyczne widziałam w House :P

      Usuń
  6. dla mnie super :) szczególnie koszula.

    OdpowiedzUsuń
  7. www.lenka-store.plczwartek, 10 maja, 2012

    Bardzo fajnie :) Ubiór na każdą okazję.
    Dżins - ciekawy i zawsze modny :)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz!;)
    ja mam wrecz przeciwne zdanie, nie lubie chodzic w dzinsach :D zawsze w leginsach chodzę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był czas kiedy też nie chodziłam w dżinsach i wybierałam legginsy. Już mi przeszło ;-)

      Usuń
  9. a ja nie cierpię dżinsów, nie nosiłam ich od liceum:) nie lubię jak coś krępuje mi ruchy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze dobrane dżinsy wcale nie muszą krępować ruchów, ale oczywiście rozumiem, że nie każdy musi nosić to samo :-) Pozdrawiam :)

      Usuń