czwartek, 24 maja 2012

Whatever we do, it's between me and you


Dietę szlag trafił ;-)

Gorące i parne dni za nami.
W takich chwilach fakt mieszkania nad morzem jest po prostu wybawieniem! Uwielbiam spędzać czas na plaży, czy to w ciągu dnia wylegując się na ręczniku, czy wieczorem na spacerach i podziwianiu zachodu słońca. Nie wyobrażam sobie mieszkać gdzieś indziej i nie mieć tego cudownego miejsca na wyciągnięcie ręki ;-)

Strój maksymalnie prosty, typowo letni.
Przewiewna koszulka, krótkie spodenki, sandały i okulary przeciwsłoneczne - nic łatwiejszego ;-)

Mam nadzieję, że tegoroczne lato będzie bardzo upalne!










Koszulka - H&M
Spodenki - Cubus
Sandały - CCC
Kolczyki - Pepco




:-*



19 komentarzy:

  1. Ale cudownie!!!:D
    chcę na plażę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza z Was para:) Jednak ja nigdy nie miałam okazji,znaleźć się nad morzem,zdecydowanie wolę górskie krajobrazy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy woli co innego, ja lubię góry ale morze po prostu kocham :)

      Usuń
  3. Ale Ci zazdroszczę mieszkania nad morzem w takich momentach! :) Świetne masz spodenki i torebkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Co do mieszkania nad morzem to sama sobie czasem zazdroszczę :D Nie docenia się tego na codzień :-)

      Usuń
  4. Jak można nigdy nie być nad morzem. Dla mnie to niewyobrażalne. Dostęp do morza, to dostęp do swobody i ucieczki od miejskiej ciasnoty. Bałtyk :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ Ci dobrze! a nasza Ustka mogłaby być jeszcze trochę bliżej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam nie ma co narzekać :D i tak mamy blisko :D

      Usuń
  6. Zazdroszczę :) Zawsze chciałem tam jechać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zazdroszczę,bo sama mieszkam niedaleko naszego pięknego morza ;p
    Super wyglądasz na zdjęciach ,jak na każdych zresztą ; )

    buziaki. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. www.lenka-store.plpiątek, 25 maja, 2012

    A ja zazdroszczę. Już z 10 lat nie byłam nad morzem i ciągle nie mogę się wybrać...

    Pozdrawiam,
    i zapraszam do naszej krainy kobiecych przyjemności :)
    znajdziecie nas również na facebook'u

    OdpowiedzUsuń