środa, 16 maja 2012

Who cares what they're gonna say?

Witajcie!
Najpierw słitfocia z rąsi na dobry początek:


Dzisiaj szybki post. Naprawdę SZYBKI. Zdjęcia (jak zapewne widać) zrobione były w mniej niż 5 minut, na dodatek całkowicie spontanicznie.
Prezentuję dzisiaj kolejne zastosowanie dżinsowej koszuli. Tym razem wystąpiła jako tło dla turkusowego sweterka i wg mnie świetnie współgra z pozostałą częścią stroju.
Zdecydowanie nie mogłabym się obejść bez tej części garderoby.

Miłego dnia! :-)



Paznokcie ombre - podejście drugie.
Chyba już nienajgorzej mi to wychodzi :D







Ostatnio zauważyłam, że niemal wszystkie moje zdjęcia są w ciemnych okularach. Wobec tego starałam się zrobić zdjęcie bez nich. Naprawdę się starałam! ;-)



Koszula, spodnie, bransoletka - H&M
Sweterek - lumpeks
Torba - Stradivarius
Buty - CCC


15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie to zawsze wszystko super :D :*

      Usuń
  2. Świetny zestaw. ; )
    Paznokcie wyszły bardzo fajnie! ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Te podobają mi się dużo bardziej niż moja poprzednia próba z ombre:)

      Usuń
  3. www.lenka-store.plśroda, 16 maja, 2012

    Podoba mi się. Koszula jeansowa pasuje niemal do wszystkiego :) a całość - super!

    Pozdrawiam ciepło,
    a w wolnej chwilce zapraszam na fan page naszego sklepu :) http://www.facebook.com/pages/Lenka-Store/128686827222971

    Dowiecie się o promocjach i nowych dostawach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula pasuje niemal do wszystkiego - racja! :)

      Usuń
  4. Baaardzo mi się podoba!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Słit focia z rąsi zawsze musi być ;p
    Kolor sweterka jest cudny! ;)
    Śliczne masz te włosy,taki zadbane i super się układają. ;)
    Używasz jakiś kosmetyków do włosów ?

    Paznokcie pięknie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One niestety nie układają się tak same z siebie, muszę im trochę pomagać ;-)
      Do mycia używam szamponu ze skrzypem polnym firmy Barwa Ziołowa, jako odżywki Kallos, Serical, Crema al latte. Czasami wcieram oleje albo wodę brzozową ale brak mi systematyczności :(

      Usuń
  6. Jak zawsze szałowo piękna!:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. baaaardzo podoba mi się bransoletka! :)

    OdpowiedzUsuń