czwartek, 31 maja 2012

Zwierzenia z czerwonej kanapy.


Dziś rano mama zapytała mnie:
- Karolina jaki dziś dzień? Wtorek czy środa?  - na co ja, po krótkim namyśle odpowiedziałam, że przecież mamy już czwartek.
Wcale mnie jednak nie rozbawił ten poranny dialog, bo to, że nie nadążamy za kalendarzem, zrobiło się całkowicie normalne. Czas pędzi jak szalony i ani myśli zwolnić.
Praca oraz pisanie pracy magisterskiej wypełniają ostatnio lwią część mojego życia i już nie mogę się doczekać, aż będzie po wszystkim ;-)

Szybki post, szybkie fotki - tylko dwie, chociaż i tak cud, że udało się je zrobić.


Koszula - sh
Spodnie - Takko
Buty - Atmosphere

Wracam do obowiązków.
Pozdrawiam!

27 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i prosty zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami najprostsze zestawy wychodzą najlepiej :-)

      Usuń
  2. Pocieszę się, że każdy człowiek na świecie ma tylko 24 godziny do wykorzystania podczas doby... :) Wszystkim ucieka czas i chyba musimy się do tego przyzwyczaić :)

    Koszula świetna, nie chce się wierzyć, ze takie cudeńka można znaleźć w sh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie;-) Szkoda, że tego czasu nie da się jakoś rozciągnąć :P Z pewnością wiele osób by chętnie z tej możliwości skorzystało :D

      Usuń
  3. kochana a jak spodnie w takko? stosunek ceny do jakości, i jak się układają? ja tam jeszcze nic dla siebie nie znalazlam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam ile kosztowały (na pewno mniej niż 100zł) ale noszą się naprawdę fajnie :)

      Usuń
  4. Buty wyglądają świetnie! Bardzo zgrabne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne delikatne kolorki :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnie :)
    powodzenia w pisaniu magisterki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz :)!!!!

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne buty! Z białymi spodnaimi wyglądaja świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też bardzo podoba mi się to połączenie!:)

      Usuń
  9. Bardzo fajny blog. Dodaję do obserwowanych:)

    Powodzenia w pisaniu pracy magisterskiej! Wiem, jaki to ból, zwłaszcza, gdy dodatkowo się pracuje;)

    Jak znajdziesz chwilkę, zapraszam do mnie:)

    http://joannas-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, praca tworzy się w bólach ale powoli do przodu :D

      Usuń