środa, 20 czerwca 2012

Crazy for you baby



Ostatnio w komentarzach pisaliście, żebym nie wracała już do pasteli - mam nadzieję, że nikogo nie rozczarowałam dzisiejszym zestawem (Zjawa:-*) ale wiosenno/letni okres to idealny moment na noszenie jasnych, pogodnych barw i zdecydowanie lubię takie połączenia. Uwielbiam jednak moją dżinsową kamizelkę, która idealnie potrafi przełamać słodko/pudrowy zestaw, czyniąc go nieco bardziej "zadziornym".
A może tylko mnie się tak wydaje?;-)









Koszulka - Zara (lumpeks)
Spodnie - H&M
Kamizelka - Tiger(?), mam ją w szafie od wielu lat
Torebka - Atmosphere
Buty - CCC
Bransoletki - H&M, Pepco
Pierścionek - H&M
Kolczyki - Glitter
Okulary - Reserved




piosenka na dziś:

Chyba nigdy mi się nie znudzi ;]


21 komentarzy:

  1. Miętowe spodnie mnie przerażają, ale za to dżinsowa kamizelka urzeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu spodnie Cię przerażają? Miewasz koszmary z nimi w roli głównej? :D Pozdrawiam i dzięki za komentarz :-)

      Usuń
  2. a mi się miętowe spodnie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeansową kurtkę/kamizelkę każda z nas powinna mieć w swojej szafie to ponadczasowy ciuch ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Outfit świetny, a koszulki zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba całość :) Sama uwielbiam jeansową kamizelkę i chyba nigdy mi się ona nie znudzi <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw <3
    bluzka jeest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz bardzo ciekawy kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję ale w chwili obecnej staram się wrócić do naturalnego blondu :-)

      Usuń
  8. Zdecydowanie pastele już wychodzą bokami,ale jaka kamizelka i biżuteria śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że mnie trochę też ale starałam się je "oswoić" neutralnymi dodatkami :-)

      Usuń
  9. moi zdaniem super wyglądasz w pstelach ! sama je lubię i noszę :) a wiosna bez pasteli to nie wiosna :D kamizelka idealnie tu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bluzka i super biżuteria :) oj muszę się wybrać do pepco ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń