piątek, 8 czerwca 2012

Don't Ever Let It End



Witajcie :-)

Jak nastroje po meczu otwarcia? :-) Ja kibicowałam dzielnie naszej reprezentacji do samego końca! Ciągle wierzę, że im się uda... wyjść z grupy ;-) 
Eniłej - przygotowałam dla Was zdjęcia ze strojem z dzisiejszego dnia.
W roli głównej czerwona, rozkloszowana sukienka do której dobrałam nowe buty, dżinsową kamizelkę oraz czarną torebkę na łańcuszku. Całość w niecko rockowym stylu - bardzo dobrze się czuję w takich zestawach :-)

Jak Wam się podoba?

















Sukienka - H&M
Kamizelka - znaleziona w szafie ;-)
Botki - lumpeks (New Look)
Torebka - no name


16 komentarzy:

  1. Ostatnio rozgląam się właśnie za taką dżinsową kamizelkę, myślę, że świetnie sprawdza się w różnych zestawach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie bardzo przydatna część garderoby :-) Moja ma już ponad 15 lat :D

      Usuń
  2. cudowna sukienka <3
    ślicznie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, świetny zestaw! bardzo mi się podoba. szczególnie ta sukieneczka z kamizelką i z ciemnymi dodatkami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie wszystko? :D Hehe, dziękuję :)

      Usuń
  4. góra świetna, buty tylko troszkę mi tu przeszkadzają..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, a od butów zaczęłam tworzyć strój :) Ale wiadomo, każdemu podoba się co innego - pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Fajny blog.
    Interesuje cię moda więc zapraszam na mój blog,
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń