niedziela, 17 czerwca 2012

Endless Summer


Witajcie!
Dzisiaj krótko, tym razem z Sopotu :-) Uwielbiam to miasto, jego atmosferę i to, że ono nigdy nie śpi ;-)
Jak to powiedział Paweł - gdybyś była Kasią T. pewnie nie miałabyś ludzi w tle tylko zdjęcia na pustym molo :D
Skoro jednak jestem po prostu Karoliną O. muszę zadowolić się "pozowaniem" wśród ludzi :D
Nasz ulubiony, mały pomościk był jednak pusty, więc pozostałe zdjęcia są już bez towarzystwa;-))
Uwielbiam to miejsce... czyżbym się powtarzała? ;-)



Było bardzo gorąco i bardzo nam się nie chciało robić czegokolwiek poza leżeniem, więc reszta zdjęć jest z nieco zniekształconej perspektywy :D










Koszula - Pull&Bear
Spodenki, wisior - H&M
Torba - New Look
Pasek - Zara
Kolczyki - Romwe (haha :D)




Miłej niedzieli!:)



24 komentarze:

  1. Białe spodenki - jestem jak najbardziej na tak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo uniwersalne i pasują do wszystkiego :-)

      Usuń
  2. Podabo mi się masywny wisior w połączeniu z tą koszulą. Daje to fajny efekt. ;)
    Zapraszam do mnie: http://oohgoosh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę pobytu nad morzem :) ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karola - uwielbiam Ciebie taką! zakładaj częściej "nie pastele" :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom często ubieram "nie pastele" ;) :*

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo blisko głównego molo, bardziej po lewej stronie :-)

      Usuń
  6. Z całego outfitu chyba najbardziej spodobała mi się ta torebka, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no torebke to mogłabyś mi oddać, co?

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka ładna sesja ;) świetnie wyglądasz ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz!:)
    ahhhh, kocham morze!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę ciekawy masz ten naszyjnik (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chłopak mówi, że wygląda jak jeden wielki kolczyk lub oko Saurona :D

      Usuń
  11. Bardzo ładna koszula i torebka :) lubię takie proste zestawy :)

    OdpowiedzUsuń