czwartek, 28 czerwca 2012

Hopeless romantic


Ostatnio trochę zaniedbuję bloga ale niestety pisanie pracy magisterskiej (koniec już coraz bliżej!) pochłonęło mnie bez reszty.
Poniższe zdjęcia zostały zrobionę w sobotę jednak dopiero teraz znalazłam chwilkę aby je dodać.
Zestaw bardzo prosty, jak zwykle.
Kwieciste szorty zestawiłam z prostą białą koszulką i brązowymi dodatkami. Aby osłonić się przed chłodnym morskim powietrzem zarzuciłam także jeansową koszulę.






Szorty świetnie się noszą, nie mogę doczekać się kolejnych ciepłych dni! Podobno do Polski mają wkrótce zawitać afrykańskie upały - liczę na to! :-)




Cioci słoneczko na koniec ;-)




PS: Miałam zamiar dodać kolejny post z wyprzedażowymi łupami lecz ostatnio aparat zdecydowanie odmawia współpracy. Dziś wybrałam się na małe zakupy, jak się później okazało, wyjątkowo udane. Kupiłam rzeczy, które i tak miałam w planach czyli czerwone rurki, klasyczną białą koszulę oraz koszulkę w paski z dłuższym rękawem. Prawdziwym zaskoczeniem okazała się torba, którą niespodziewanie udało mi się kupić przecenioną ze 129,90zł na 40zł - to się nazywa przecena! ;-)




Rzeczy pochodzą z H&M, Zary, Pull&Bear oraz New Yorkera.


Dobranoc!


<3




6 komentarzy: