poniedziałek, 4 czerwca 2012

Kwieciste szorty - wersja budżetowa ;-)

Wczoraj pisałam, że wzbogaciłam moją szafę (jakby jej jeszcze było mało:P) o nową parę szortów.
Od jakiegoś czasu bardzo podobały mi się te z kwiecistym motywem. Wiele znanych sieciówek ma je w swojej ofercie:

 
Bershka 99,90


New Look ok. 100zł

New Look ok 100zł

Stradivarius 79,90

Zara - 129zł 

Przechadzałam się po sklepach w poszukiwaniu takich uroczych spodenek, których jednak cena nie przewyższałaby wartości normalnych długich spodni (swoją drogą nie uważacie, że to absurd płacić więcej za szorty niż za spodnie normalnej długości?). Z pomocą znowu przyszło mi Pepco. Oto co niespodziewanie tam znalazłam:


Spodenki są świetne, bardzo fajnie się układają, a ich niewątpliwie największą zaletą jest cena - 29,99 !

Mierzyłam także kilka świetnych sukienek, z których żadna nie kosztowała więcej niż 39,99, jednakmoje 176cm wzrostu sprawiło, że wszystkie były za krótkie:-( Niższym  kobietkom szukającym fajnych letnich sukienek w rozsądnych cenach, polecam wybrać się do Pepco jak najszybciej :-)

Pozdrawiam!


17 komentarzy:

  1. Jakie piękne. Muszę koniecznie odwiedzić w najbliższym czasie Pepco

    OdpowiedzUsuń
  2. W pepco czasem naprawdę można znaleźć świetne rzeczy, a i ceny zadowalają;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba muszę się wybrać do Pepco :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, że ceny szortów są bardzo mocno przesadzone. Tak więc gratuluję upolowani tych bo cena baaardzo fajna. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ktoś podziela moje zdanie ;-)

      Usuń
  5. ahhh mi też kompletnie nie podobająsięceny szortów w sklepach, nie wiem z czego powinny być wykonane aby tyle kosztować.



    zapraszam na aukcje, wyprzedaję mnóstwo ciuchów z szafy ( zara, ri, deezee! i dużo innych:)
    M.in. szorty z river island z ćwiekami :) PO NORMALNEJ CENIE.

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=16002022

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne, musze wybrac sie do pepco mam jedynie 157 hihi :d

    obserwuje i zaprazam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie na pewno wybierzesz coś dla siebie :)

      Usuń
  7. One są świetne chyba się przejdę .

    OdpowiedzUsuń