piątek, 15 czerwca 2012

Lot of people take it for a game


Pogoda ostatnio zdecydowanie nie rozpieszcza i bardziej przypomina jesienną niż letnią (podobno od jutra do Polski mają wrócić upały! :D). Wczorajszy dzień, ze swoja deszczową i pochmurną pogodą wydał mi się idealny do wypróbowania moich nowych spodni, które prezentowałam w poprzednim wpisie. Sprawdziły się idealnie w bardzo codziennym zestawieniu.
Bardzo dobrze czuję się w tego typu ubraniach, a pomysłów na te konkretne spodnie mam całkiem sporo. Kiedy zobaczyłam je na wieszaku automatycznie skojarzyły mi się z rockowym stylem Balmain. Będą fajnie wyglądały  zarówno z czarną ramoneską jak i białą marynarką i szpilkami w wersji bardziej wieczorowej.

PS: Ta torba chyba nigdy mi się nie znudzi :D
PS2: Nie, nie noszę na codzień wysokich obcasów ;-).






Kurtka - Atmosphere
Spodnie, koszulka, buty, pierścionek - H&M
Torba - Zara (lumpeks)


18 komentarzy:

  1. Wow, jesteś śliczna.

    I uwielbiam takie proste outfity... Oczywiście nie na sobie a na innych ludziach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te spodnie! tylko widzę że mają tendencję do wypychania się na kolanach czego nie cierpię, a też mam takie lajkrowate z HM i koszmarnie się wypychają... po jednokrotnym założeniu muszę je wyprać żeby fason wrócił :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emi może to tak wygląda ale nie mają tendencji do wypychania na kolanach :-) Mam szerokie doświadczenie ze spodniami z H&M i często było tak jak piszesz ale nie tym razem na szczęście :-)

      Usuń
  3. Podobają mi się Twoje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę? Mnie samej średnio ;-) Wracam do blondu :-)

      Usuń
  4. Świetna torba ;)
    Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. czy mogłabyś zdadzić, jak malujesz oczy? czy to jest granatowa konturówka, czy może jakiś cień? :) fajny efekt :) Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle maluję się delikatniej, jednak na tych zdjęciach mam troszkę mocniejszy makijaż. Na całą powiekę nałożyłam cień Inglot nr 358, a w zewnętrznych kącikach roztarłam nr AMC63 - także Inglot :-) do tego kreska czarnym eyelinerem i to tyle ;-)

      Usuń
  6. rewelacyjna kurteczka i świetne spodnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę - brak pasteli, brak jasnych akcentów, szok! ale taka Karola również baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo wbrew pozorom na codzień tak wyglądam częściej :D

      Usuń
  8. jestes przesliczna, mas idealna buzie :)

    http://watermelonsquare.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń