piątek, 22 czerwca 2012

Now you no longer have to hide


Nareszcie piątek!
Ostatnio szukałam na wyprzedażach jakiś fajnych bawełnianych koszulek w kolorowe wzory. Ta, którą mam na sobie na zdjęciach uśmiechnęła się do mnie bardzo szeroko, natomiast ja uśmiechnęłam się jeszcze szerzej gdy zobaczyłam jej cenę - 9,99zł.
Gdzie ją znalazłam? Tak, tak, takie rzeczy tylko w Pepco ;-)
Bluzeczka jest firmy Dorothy Perkins, zauważyłam, że w Pepco często zdarzają się ubrania znanych sieciówek. Nie wnikam w powody, po prostu cieszę sięz zakupu ;-)

PS: Dopiero po przejrzeniu zdjęć zdałam sobie sprawę jak bardzo nieświadoma byłam kupując koszulkę - toć mam na sobie t-shirt w aztec print :D Taka jestem feszyn, a co! :D









Bluzka - Dorothy Perkins (Pepco)
Kurtka - Atmosphere
Spodnie - H&M
Buty - New Look (lumpeks)
Torebka - bezfirmowa ;-)
Pierścionek - Bershka


Udanego weekendu!





29 komentarzy:

  1. wow, super wyglądasz, spodnie mają booski kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe buty, fajne spodnie i świetna kurtka :) cały look podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja cie ;) genialna jest ta bluzka! w genialnej cenie♥!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny outfit! rewelacyjna koszulka i ramoneska, a spodnie mają piękny kolor :D ale dziewczyno, jakie ty masz genialnie zgrabne nogi! :D

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa dziękuję za taki miły komplement :D :))

      Usuń
  5. Ja nie wiem, jakieś lepsze Pepco u siebie masz, bo u mnie sam szajs :( szukałam ostatnio tej bransoletki z kokardką i tu nie ma takich cudów buu :<
    Eniłej, bosko jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flejciu mogę kupić u siebie i Ci wysłać jeśli chcesz :)) Jeszcze ostatnio je widziałam :)

      Usuń
  6. jak dla mnie najlepszy pierścień, przynajmniej nie z tych "babcinych" modeli :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Babcine pierścienie - jedyne co nie podoba się Pooszkowi :D :*

      Usuń
  7. fajny outfit. Super torebeczka i spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjnie wygladasz ! :) spodnie sa cudne :) a mogę wiedzieć czy te ramoneskę od Atmo kupiłaś na Allegro czy gdzieś indziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Kurtkę kupiłam na allegro :-)

      Usuń
  9. normalnie mogłabym mieć takie ciuchy w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w Pepco rzeczywiście czasami można upolować coś fajnego w jeszcze fajniejszej cenie ;)
    podoba mi się to połączenie z żółtymi rurkami ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Właśnie mam na oku jedną sukienkę ;)

      Usuń
  11. Piękny blog ;) Dodaje do obserwowanych i mam nadzieje że odwiedzisz również nas;) www.murderfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci/Wam? się u mnie spodobało :-)

      Usuń
  12. bardzo fajny zestaw spodnie ożywiają całość, a buty masz wprost boskie!! i to z sh nie mogę uwierzyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też nie mogłam uwierzyć jak je zobaczyłam na półce w lumpku :D

      Usuń
  13. spodnie mają cudowny kolor, bluzka faktycznie bardzo feszyn [ ;-) ] ale z tego całego zestawu najnajnajbardziej zazdroszczę Ci pierścionka! ;-)
    pozdrawiam,
    Cat
    ecattiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No feszyn, a co! :D Dziękuję za komentarz :-)

      Usuń
  14. Bardzo ładne buty :) całość bardzo mi się podoba :) pierwsze zdjęcie super ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń