piątek, 1 czerwca 2012

Nowości zakupowe - Maj

Witojcie towarzysze! :D
Dziś pierwszy dzień czerwca więc po pierwsze życzę wszystkim wszystkiego co najlepsze z okazji Dnia Dziecka! :-)
Po  drugie to dobry dzień na notkę o zakupach "popełnionych" w maju.

Po kolei:

Bluzka - H&M
(kolor niestety przekłamany, w rzeczywistości ma ładny, żółty kolor)

 Bluzka - H&M
(zdobycie jej graniczyło z cudem!)

 Sukienka - lumpeks

Spódniczka - H&M

Sukienka - zdobyta na szafie za całe 25zł :D

Koturny - Stradivarius
(wylicytowałam na allegro za 30zł! :D)

Baleriny - lumpeks
(nowe! :D)


Na zakończenie moja kochana siostrzenica. Dziś po raz drugi w swoim życiu obchodzi Dzień Dziecka :-)




23 komentarze:

  1. piękne ciuszki, siotrzenica słodziutka ! <3
    Zapraszam Do Mnie na Konkurs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i Siostrzenicy :D

      Usuń
  2. Ojej same piękne rzeczy popełniłaś w maju :) I aż nabrałam ochoty na zakupy... Co niezbyt często mi się zdarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. też mi się mega podobają, nie mogę uwierzyć, że ustrzeliłam je w takiej cenie :P

      Usuń
  4. koturny są cudne :) kolor też jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. koturny <33

    zapraszam do mnie :)
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne rzeczy, a te koturny za jedyne 30 zł jestem pozytywnie zaskoczona :) piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam BARDZO zaskoczona kiedy udało mi się je za tyle wylicytować :D

      Usuń
  7. tych dwóch bluzeczek z h&m strasznie Cie zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie upolowane ;)
    ----
    www.white-suite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. farciara, te buty ze Stradi sa super - wygodne? wygladają na takie! i widzę że też masz fazę na żółty, ja ostatnio pokochalam ten kolor... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero jeden raz miałam okazję w nich chodzić ale tylko przez chwilę. Póki co wydają się wygodne :D

      Usuń
  10. ale śliczne bluzeczki! :) i butki, aj pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udane zakupy! Koturny, koszulka z pierwszego zdjęcia i sukienka w kwiatki to moi faworyci:) A ja spędziłam maj na nauce nawet bez czasu na chocby najmniejsze zakupy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjjj współczuję! Ja teraz borykam się z pisaniem pracy mgr, więc czasu na całą resztę jest bardzo mało:/

      Usuń
  12. I love this first top!

    http://www.afrenchinlosangeles.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczna bluzka na pierwszym zdjęciu! <3

    OdpowiedzUsuń