poniedziałek, 18 czerwca 2012

Pędzle EcoTools



 Od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem wymiany moich nie najlepszej jakości pędzli do pudru i różu. Będąc w rossmanie często oglądałam pędzle z EcoTools, jednak nigdy ostatecznie nie skusiłam się na ich zakup.
W miniony weekend w drogerii czekała na mnie miła niespodzianka. Jak zapewne większość z Was wie, Rossman przygotował dla swoich klientów promocje  rozłożone na cały czerwiec.
Gazetka - [klik!]
Mnie udało się upolować upatrzone pędzle w cenie niższej o 50%! :-)
Zamierzam skorzystać z promocji w przyszły weekend i zaopatrzyć się także w tusz do rzęs :D



Nie jestem żadną wielką znawczynią sztuki makijażu ale te pędzelki są naprawdę dobrze wykonane, mięciutkie i bardzo łatwo nakłada się nimi kosmetyki :-)
Dodatkowo pędzle z EcoTools są przyjazne środowisku i wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu (bambusowa raczka, aluminiowe okucia).
Pędzelek do nakładania cieni mam już od dłuższego czasu i zdecydowanie jest moim ulubionym, do nakładania kosmetyku na całą powiekę :-)

Moi mali przyjaciele:


Będziecie polować na okazje w Rossmanie? Może już coś kupiliście? :-)

13 komentarzy:

  1. Będę! jak tylko ozdrowieję i uwolnię się z niewoli domowej :) Pędzle też by mi się przypadły, bo mój do różu jest w raczej kiepskim stanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. używam do bronzera ich pędzla. Kupię następne, bo mięciutki jest i przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też będę polowała na kolejne :-)

      Usuń
  3. O ! dobrze wiedzieć ,że jest promocja ! koniecznie muszę wymienić mój pędzel ;p maluję się jakimś starociem z h&m ;d haha!

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam że to dobre i tanie pędzle :)
    jednak kupiłam sobie kabuki innej firmy i tez jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety nie miałam jak zakupić ecotools, ale tuszu już nie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A włosie jest sztuczne czy prawdziwe, bo ja mam problem właśnie ze znalezieniem fajnego pędzla ze sztucznym włosiem...

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne, warto wiedziec :)

    pozdrawiam

    wlosomaniactwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń