niedziela, 1 lipca 2012

Fool in love



Niestety weekend już za nami. Wiem, że większość osób zwykle narzeka na upały ale ja, po tylu brzydkich i deszczowych dniach, jestem po prostu nienasycona typowo letnią, gorącą pogodą.

Wczoraj miałam okazję ubrać po raz pierwszy moją żółtą sukienkę, którą udało mi się upolować na szafie jakiś czas temu. Do zestawu dobrałam nową torbę (jestem nią zachwycona :D), baleriny i delikatny pasek. Naszyjnik, który mam na sobie na zdjęciach jest drugą rzeczą, którą zdobyłam dzięki promocji Romwe, o której pisałam kilka notek wcześniej.

Pisanie pracy magisterskiej wstępnie dobiegło już końca, teraz czekam na opinię promotora i mam wielką nadzieję, że wyrobię się z obroną jeszcze w lipcu. Proszę o trzymanie kciuków!


Sukienka - noname (szafa.pl)
Baleriny - Atmosphere
Torba - H&M
Naszyjnik - Romwe (:D)
PS: Przepraszam za pogniecioną sukienkę :-) Po wielu godzinach niestety nie została nienaruszona :P


PS2: Oooooo, Melchiorze! Co poczniem, co poczniem, co poczniem, co? :D
Plusikowy :-*


23 komentarze:

  1. masz boską figurę! :) sukienka leży na Tobie idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ta torebka jest naprawdę niezła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, idealna na lato :)

      Usuń
  3. Fajna torebka, fasonem trochę przypomina Celine, ale ta plecionka jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zauważyłam to delikatne podobieństwo :)

      Usuń
  4. świeżo, wiosennie! torebkę widziałam w sklepie, ale nie podobała mi się tak jak tutaj u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, sukienka idealna na upalne dni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba i sukienka są świetne... :))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie Ci w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna, kobieca stylizacja i piekny kolor sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor sukienki :) bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sukienka i torebka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sukienka :) kolor piekny, do twarzy Ci w nim

    OdpowiedzUsuń