piątek, 27 lipca 2012

I will give to you the love you seek and more

Nareszcie nastało lato z prawdziwego zdarzenia! Mam nadzieję, że taka pogoda utrzyma się jak najdłużej. Wiele osób narzeka na upały - ja je uwielbiam :)

Zestaw niby prosty ale jednak nie tak bardzo oczywisty :-) Ulubioną, jeansową spódniczkę znalezioną w lumpeksie rok temu zestawiłam z białym, delikatnym gorsetem. Aby podkreślić wakacyjny charakter stroju dobrałam typowo letnie dodatki, czyli koturny, koszyk i kolczyki piórka - najnowszy nabytek :-)

Lato nie odchodź, chwilo trwaj! :D








Gorset, spódnica - lumpeks
Torba - no name
Korutny - Stradivarius
Kolczyki - Topshop


Standardowo nutka na koniec :-)

Uwielbiam! <3

28 komentarzy:

  1. fajny zestaw, super kosz i buty

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja ją uwielbiam! Niezastąpiona odkąd ją mam :)

      Usuń
  3. gorset jest uroczy, tylko szkoda, że się tak rozchodzi na boki przy zapięciach i stanik widać, niezbyt estetycznie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może i racja ale nic na to nie poradzę :/ wcześniej wyglądał trochę lepiej bo kiedy go kupowałam rok temu ważyłam ciut więcej i lepiej leżał :P No ale cóż ;)

      Usuń
  4. torba jest cudowna :) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja świetna, a dużo lepiej byłoby z ciemnymi włosami, które mialaś wcześniej! Będę to uparcie powtarzać ;p

    POZDRAWIAM ;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj a ja jestem po wizycie u fryzjera i zdecydowanie wciąż wracam do blondu :P No trudno ;)

      Usuń
  6. wygladasz cudnie:) bardzo lubie takie letnie, dziewczece stylizacje. do twarzy Ci w tych kolczykach :)


    Zapraszam do siebie na konkurs ! ;)

    http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja też lubię taki styl latem :)

      Usuń
  7. Gorset to Ty masz cudny:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. połączenie idealne! gorset seksowny a spódniczka fikuśna i dziewczęca... też uwielbiam upały, jutro wreszcie mam wolne i wybieram się na plaże. Dość już bycia córką młynarza - widać czerwona opalenizno! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Emi! :* Ale czytałam u Ciebie, że opalanie się jednak nie udało :/ Może w ten weekend :))

      Usuń
  9. świetne połączenie gorsetu i spódnicy! :)

    pozdrawiam
    Amandine (filmdine.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karola, wyglądasz cudownie!
    i oddawaj buty^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękiii :D Buty są jednak trochę niewygodne wbrew pozorom i zastanawiam się czy ich nie sprzedać na allegro:/

      Usuń
  11. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    OdpowiedzUsuń