niedziela, 22 lipca 2012

I wish that I could fly

Sukienka z Pepco okazała się bardzo udanym zakupem. Zabrałam ją ze sobą do Warszawy i ubrałam tego dnia, kiedy zwiedzaliśmy Łazienki Królewskie. Wybór był wyjątkowo trafny bo czułam się w niej nieco mniej "turystycznie" i jednocześnie bardzo wygodnie. Nie chciałam tworzyć zbyt przesłodzonego zestawu więc dobrałam do niej czarne dodatki w postaci torebki na łańcuszku, ramoneski i baletek peep toe.




Sukienka - Pepco
Pasek - lumpeks
Kurtka - Atmosphere
Okulary, baletki - H&M
Torebka - noname


Lenny Kravitz - Fly Away
Uwielbiam!

22 komentarze:

  1. Ładny dziewczęcy zestaw - podoba mi się :)Sukieneczka jest urocza :D Jedyna moja mała uwaga - nie garb się ;) Czekam na kolejne stylizacje! :)

    Pozdrawiam,
    Joanna z THE VIOLIN STYLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety (my) ze wzrostem powyżej 175 cm już tak mamy z tym garbieniem.... Mimo że się pilnuję sama się łapię, że jak jestem wśród niższych osób to się garbię.

      Ale oczywiście trzeba się pilnować :)

      Ps. Karola-ślicznie wyglądałaś!
      Pzdr

      Usuń
    2. Joanno zdecydowanie masz rację i staram się pilnować, ale jak zauważya Magic - wyższe osoby często się garbią niekontrolowanie. Walczę z tym ;-)
      Dziękuję za komplementy!:-)

      Usuń
  2. ja równie uwielbiam cię w tym stroju;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. To nie trać czasu :-) Polecam bo to piękne miejsce :-)

      Usuń
  4. super wyglądasz! ; )
    mega miejsce na zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie;) urocza spódniczka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to sukienka :D ale dziękuję :))

      Usuń
  6. Słodko ;) Sukienka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, uwielbiam Twoją torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej dzięki, ja też ją uwielbiam :D Pozszywana dziesięc razy ale ulubiona :P

      Usuń
  8. Urocza sukienka:) Uwielbiam taki krój i kolorystykę! Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń