czwartek, 5 lipca 2012

Moda dla oszczędnych + dbam o siebie! :-)


Witajcie!
Dziś notka z cyklu "moda dla oszczędnych". :-)
Od dłuższego czasu miałam ochotę zdobyć jakiś fajny kapelusz na lato. W sieciówkach aktualnie jest ich prawdziwe zatrzęsienie, jednak jakoś żaden nie przykuł mej uwagi na tyle bym postanowiła w niego zainwestować. Chyba tak musiało być bo ostatnio chodząc po Realu (tak, hipermarkecie :D) zauważyłam niesamowitą okazję. Otóż kapelusze, które widzicie niżej na zdjęciach nabyłam za całe 2zł/szt. Jestem z nich bardzo, ale to bardzo zadowolona i cieszę się, że nie skusiłam się wcześniej na inne tego typu nakrycie głowy. :D
Kolejną rzeczą, którą udało mi się upolować bo niskiej cenie jest sukienka z Pepco. Kosztowała 39,99zł i totalnie mnie zauroczyła :-))
Ostatnio zaczęłam bardziej zwracać uwagę na samą siebie. Staram się zdrowiej odżywiać, dbać o włosy i cerę oraz wprowadzić w moją codzienność większą dawkę ruchu fizycznego :-)
Póki co muszę stwierdzić, że idzie mi całkiem nieźle. Chciałabym wyrobić w sobie dobre nawyki, które będę praktykować na codzień.

Jeśli chodzi o pielęgnację twarzy i włosów to moja przygoda z naturalnymi kosmetykami zaczęła się parę miesięcy temu dzięki Agnieszce z FemmeNotFatale, która namówiła mnie na zamówienie pierwszego zestawu ze strony ZSK (Zrób Sobie Krem). Z pewnością wszyscy już o tym słyszeli jednak dla mnie to wciąż nowość, mimo, że swoje pierwsze buteleczki już kończę, a kolejne specyfiki są już w drodze do mnie :-) Nie mogę doczekać się testowania.

Obecnie używam kwasu hialuronowego 1,5% zmieszanego z kilkoma kroplami organicznego oleju z pachnotki jako kremu/serum oraz hydrolatu oczarowego jako toniku.
W zimie miałam ogromne problemy z cerą, które nie opuszczały mnie aż do momentu kiedy przerzuciłam się na naturalne kosmetyki. W moim przypadku kluczem do sukcesu okazało się także wyeliminowanie wody z kranu do pięlegnacji twarzy. Zastąpiła mi ją woda termalna z La Roshe Posay. Zdecydowanie polecam :-)
Kilka dni temu złożyłam na ZSK kolejne zamówienie. W paczuszce, której oczekuję w najbliższych dniach znajdę takie cuda jak:
  • Potrójny kwas hialuronowy 1.5%
  • Olej makadamia
  • Olej z pachnotki
  • Olej ze słodkich migdałów
  • Korund (mam zamiar stosować go jako peeling)
  •  Hydrolat różany - bułgarski
Nie mogę doczekać się testowania :-)



Od miesiąca zaczęłam intensywnie dbać o moje włosy, staram się olejować je przynajmniej raz w tygodniu, nakładam maski i odżywki, używam delikatnych szamponów. Dziś podjęłam też decyzję o całkowitej rezygnacji w prostownicy, zatem na zdjęciach stylizacji mogę mieć lekki nieład na głowie :D Zdecydowanie najtrudniej przyjdzie mi etap rezygnacji ze stylizowania końcówek włosów. Bez tego wyglądają one naprawdę nieciekawie jednak doszłam do wniosku, że wolę doprowadzić włosy do porządku i wtedy cieszyć się zdrowymi końcówkami niż układać je prostownicą i palić za każdym razem... zgroza. 

Odnośnie większej dawki ruchu na codzień - zainwestowałam w lipcowy Shape z płytą z autorskim programem ćwiczeń Ewy Chodakowskiej. Dziś było pierwsze starcie - wytrzymałam 20 minut po czym dopiero wtedy doczytałam, że jest to trening dla średniozaawansowanych i powinnam zacząć raczej od płyty dołączonej do kwietniowego numeru. Może jeszcze uda mi się gdzieś go zdobyć :-)


Staram się namówić Lubego na rolki ale mocno się opiera ;-) Na szczęście istnieje jeszcze rower więc wspólnie z kolegą jeździliśmy dzisiaj w trójkę całe 1,5h ;-) Ów kolega pokazał nam świetne miejsce w moim mieście gdzie można pojeździć nie wadząc nikomu, w pięknych okolicznościach przyrody :-) Jutro znowu rolki! Mam nadzieję, że pogoda dopisze - kocham lato :-) 

Koniec notki o wszystkim i o niczym,
Dobranoc! :-)

18 komentarzy:

  1. Luby lubi rower, rolki też, ale nie bardziej niż rower ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że mam wkład w Twoją śliczną i ZDROWĄ buźkę :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale zazdroszczę kapeluszy! są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wczoraj kupiłam sobie idealny kapelusz w Tesco na dziale męskim, ale zapłaciłam dużo więćęj od ciebie ;P Jestem zazdrosna! ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kapelusza znalazłeś, a jeszcze lepsza w nich jest ich cena !

    OdpowiedzUsuń
  6. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=7693113
    polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam ten trening z kwietnia i jeszcze ani razu nie ćwiczyłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emi a może chcesz go odsprzedać ? :D

      Usuń
  8. suuper blog;) mam takie pytanie jak zrobilas ten przycisk pod postem 'lubie to' ? moglabys mi odp? oraz zapraszam do siebie na bloga;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz do mnie na maila, opiszę Ci szczegóły :-)

      Usuń
  9. obserwuje licze na rewanż - Piękna z ciebie dziewczyna!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki dziewczyno!!! Ja wcześniej nie słyszałam o tym sklepie!! a dzięki Tobie usłyszałam i może będę chociaż w 10% piękniejsza;-). Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń