poniedziałek, 16 lipca 2012

Spotkanie blogerek :-)

Witajcie po małej przerwie!
Wakacje zdecydowanie nie sprzyjają blogowaniu - przynajmniej w moim przypadku. Jest zbyt wiele do  zrobienia i jakoś szkoda mi tracić czas przed komputerem :-)

Dziś przedstawiam Wam kilka zdjęc ze spotkania Słupskich i okolicznych blogerek, które odbyło się w zeszłą sobotę 7 lipca.
Całą akcję zorganizowały Emilia i Karolina - byłyśmy pod wielkim wrażeniem tego co dla nas przygotowały!
Otrzymałyśmy wiele niespodzianek ufundowanych przez firmy Sensique oraz Pierre Rene.
Doskonale bawiłyśmy się w swoim towarzystwie -dyskusjom i żartom nie było końca :-) 


W pełnym składzie(od lewej): Karolina, Emilia, Monika, ja:D i Martyna.


Część skarbów :D





Dziewczyny dziękuję Wam za to spotkanie i mam nadzieję, że niedługo to powtórzymy!

18 komentarzy:

  1. ale fajnie! Miło tak urzeczywistnić blogowe znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wyglądacie świetnie! Z pewnością czas miło spędzony :)
    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  3. Karola, mam nadzieję, że skarby jakie dostałaś szczegółowo przedstawisz w jakimś osobnym poście :D
    Buziak bejbe! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chcesz to zrobię posta espeszli for Olga :D :*

      Usuń
  4. Sama pozytywna energia ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę spotkania, takie integracje to zawsze miłe doświadczenie.

    Pozdrawiam
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile dobrze ubranych dziewczyn na metr kwadratowy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafiłam tutaj dzisiaj zupełnie przypadkowo, zaczęłam czytać post za postem i takim sposobem przeczytałam cały twój blog za jednym zamachem ;)
    Kojarzę Cię z Szafy, a co więcej mam od Ciebie kilka ciuszków. ;)
    W Blogu się zakochałam od pierwszego wejrzenia i będę tutaj każdego dnia!

    POZDRAWIAM, Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeej jaki miły komentarz, dziękuję bardzo!! :))

      Usuń
    2. Aaaa i zapomniałam dopisać żebyś nigdy, przenigdy nie wracała do jasnego blondu(który miałaś jakoś na początku bloga). W tych brązowych/czekoladowych wyglądasz prześlicznie ;) Możesz mi zdradzić jaka to farba, tzn firma i numer? Chyba, że malujesz u fryzjera. Strasznie mi się podoba, a Tobie naprawdę pasuje idealnie ;)
      Ale tutaj na spotkaniu blogerek masz już jaśniejszy, przemalowałaś czy po prostu zmył się??
      POZDRAWIAM ;)

      Usuń
    3. Chyba będę zmuszona Cię rozczarować bo właśnie jestem na etapie powrotu do blondu :P
      farbowałam Castingiem Miodowy Karmel :)

      Usuń
    4. Nie rób tego ! ;p Może zdjęcia tego nie oddają , ale mi się duuuużo bardziej podobasz w tych brązowych, tak Cię odmładzają ładnie i świetnie do Ciebie pasują ! Ale to Ty wiesz najlepiej, w których czujesz się dobrze!
      Dziękuję za zdradę koloru! ;)
      Pozdrawiam;*

      Usuń