czwartek, 19 lipca 2012

Warszawa cz. I

W zeszłym tygodniu dość niespodziewanie wypadł mi dłuższy wolny weekend więc spontanicznie postanowiliśmy z moim lubym wybrać się do stolicy naszego pięknego kraju. Ostatni raz byłam tam jako dziecko i szczerze mówiąc niewiele wtedy zapamiętałam z wycieczki :-). W Warszawie spędziliśmy cztery dni, które spędziliśmy mega intensywnie. Jedno jest pewne - tam nie da się nudzić :D

Dziś zamieszczam pierwszą część zdjęć z naszej krótkiej wyprawy :-)


 Teatr Narodowy
Grób Nieznanego Żołnierza


Ogród Saski (piękny!)
 Pałac Prezydencki
Koncert na który natknęliśmy się zupełnie przypadkiem. W Warszawie bardzo podobało mi się to, że praktycznie na każdym kroku można było spotkać ludzi, którzy bezinteresownie chcieli podzielić się z innymi swoim talentem. Pan grający na saksofonie zrobił na mnie nie małe wrażenie :-)



Zamek Królewski
Kolumna Zygmunta






I <3 Polska :-)



Gołąb dręczyciel :D




:-D


Każdemu należy się chwila odpoczynku :P




Pałac Kultury i Nauki.
Nie rozumiem czemu tak wielu Warszawiaków jest za wyburzeniem tego budynku. Wiem jaka jest jego historia i z czyjej inicjatywy powstał ale mimo wszystko bardzo podoba mi się ten widok i uważam, że Warszawa wiele by straciła gdyby go zlikwidowano. :-)


Tyle na dziś.
Dobranoc! :-)

16 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia i widać że wypad się udał :) też niebawem planuję warszawę. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, wypad rzeczywiście bardzo nam się udał :-) Mam nadzieję, że Twój będzie równie udany :-)

      Usuń
  2. ja Warszawą zachwycona nigdy nie byłam, ale może powinnam dać sobie na nią kiedyś więcej czasu i jechać tam z Danielem :) bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie mojej reakcji na Warszawę nie nazwałabym zachwytem ale zdecydowanie ma coś w sobie :-)

      Usuń
  3. palac to pamiatka po komunizmie, staliniźmie i generalnie po Rosjanach... choć jak dla mnie tak jednoznacznie już wbił się w krajobrac Wawy że bez niego to nie byłoby to miasto...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, mam takie samo zdanie :-)

      Usuń
  4. Warszawa to piękne miasto- właśnie jutro się wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warszawa jest przepiękna, niestety byłam tam tylko raz w życiu, ale zamierzam pojechać tam jeszcze nie jeden raz !
    Pięknie razem wyglądacie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię tam wracać. Absolutnie nie rozumiem, dlaczego ludzie chcę burzyć Pałac, który stał się punktem charakterystycznym. Zgubisz się w Warszawie, ale widzisz Pałac? OK, to wiesz, w którym kierunku zmierzać :D nieważne już teraz, co się kryje za jego powstaniem. Bez niego to już nie będzie ta sama Warszawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem mieszkanką Warszawy od urodzenia - dlatego bardzo cieszę się, że stolica Polski bardzo przypadła Ci do gustu. Przede wszystkim bardzo ładnie, wręcz mistrzowsko, w skrócie pokazałaś na zdjęciach to naprawdę piękne miasto. Muszę Ci napisać, że masz talent do pstrykania fotek, i to wspaniałych fotek - a za pokazanie W-wy bardzo Ci dziękuję!!!:-)
    Pozdrawiam i życzę dalszych udanych wycieczek i kolejnych udanych super zdjęć*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz! :-)

      Usuń
  8. Burzenie Pałacu niczego nie zmieni, a pozostawi Warszawiaków i takich biednych turystów jak my, bez ważnej nawigacji :)))

    OdpowiedzUsuń