wtorek, 24 lipca 2012

Warszawa cz. III

Witajcie!
Przedstawiam trzecią i zarazem ostatnią część zdjęć z Warszawy. Ostatniego dnia postanowiliśmy wybrać się do Centrum Nauki Kopernik. Miejsce zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie! Pomijając fakt, że aby dostać się do środka należało odczekać ponad 2h w kolejce, czas zleciał nam niesamowicie szybko, ani się obejrzałam, a była godzina 19:00 i okazało się, że spędziliśmy tam niemal cały dzień.

Zdecydowanie było warto, polecam to miejsce każdemu! :-)


















Warszawska syrenka ze Stadionem Narodowym w tle :-)


Smutne miny - czas wracać do domu ;-)

Dobranoc !

8 komentarzy:

  1. Warszawa jest piękna, u mnie na blogu też akurat królują zdjęcia ze stolicy :) zapraszam

    http://withthepassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślisz że tam codziennie są takie kolejki?

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście zawsze jest tam tłum chętnych. ja mieszkałam w Warszawie prawie 8 miesięcy i niestety nie miałam okazji wejść tam do środka :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w Koperniku, ale jako, że uczestniczyłam w zorganizowanej wcześniej wycieczce, czekaliśmy tylko kilka minut. ;) To jedno z miejsc, którymi Polska może się chwalić.
    Z przyjemnością będę obserwowała twój blog, mam nadzieję, że ty mój także.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia :) widać, że jesteście szczęśliwi :)))

    Zapraszam do siebie na konkurs, w którym do wygrania zegarek z brylancikami w dowolnie wybranym kolorze !!:))

    http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń