sobota, 8 września 2012

Notatnik Panny Młodej :-)


Jestem osobą, która uwielbia planować i organizować różne wydarzenia, imprezy itd. Jak wiadomo, od miesiąca  zagłębiam się w tematy ślubno/weselne wobec tego można powiedzieć, że jestem w swoim żywiole ;)
Jakiś czas temu znalazłam w internecie stronę, której oferta była wprost idealna dla mnie :D
Nie zastanawiałam się zbyt długo i oto jestem szczęśliwą posiadaczką Notatnika Panny Młodej.

Dla wielu osób jest to po prostu zbędny gadżet ale jestem pewna, że PMki, które lubią mieć wszystko dobrze zorganizowane i poukładane byłyby nim zachwycone - tak samo jak ja :-)

O co tyle szumu? Notatnik pomoże w organizacji, zdradzi szczegóły przygotowań oraz da kilka wskazówek dotyczących ślubu i wesela. Znajdziemy w nim miejsce na wszelkie niezbędne notatki/obliczenia/projekty etc.
Jaki jest jego dodatkowy plus? Dla osób sentymentalnych (czyli np. dla mnie:P) będzie doskonałą pamiątką nie tylko ślubu ale całego okresu przygotowań.

Zdecydowanie polecam :)

(nie, to nie jest reklama ;))






13 komentarzy:

  1. mieszkasz z chłopakiem czy jeszcze nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że to spore ułatwienie :) mnie niestety nie jest jeszcze potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobra rzecz. Nawet nie wiedziałam że jest coś takiego
    Na wszelki wypadek muszę sie za tym rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiedziałam o wielu rzeczach dotyczących ślubu i wesela dopóki sama nie zaczęłam się tym zajmować :-) Wszystko przed Tobą ;)

      Usuń
  4. Oj Karola, Karola jest w sióóóódmyyym nieeebieee :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!:) chyba sama takiego poszukam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny gadżet, kiedy przyjdzie mój czas na pewno się w takie coś zaopatrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oo muszę chyba taki zakupić, bo też lubię wszystko planować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny, z kodem "ocaroline" 10% zniżki na zakup Notatnika - zapraszam - http://notatnikpannymlodej.pl/promo/ocaroline

    Karolino, dziękuję za miły wpis :)

    OdpowiedzUsuń